Η ContactPigeon, η all-in-one ecommerce marketing automation startup εταιρία, με πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό, δημοσίευσε την έκθεση “Black Friday report 2018” εντοπίζοντας τις κυρίαρχες τάσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, προοιωνίζοντας σε μεγάλο βαθμό τα αναμενόμενα αποτελέσματα της επερχόμενης Χριστουγεννιάτικης περιόδου.
Η έρευνα βασίζεται στην δραστηριότητα που είχαν 250+ πελάτες της ContactPigeon συμπεριλαμβανομένων τόσο των μεγαλύτερων ελληνικών eshops, όσο και των μικρομεσαίων online επιχειρήσεων, καθ’ όλη τη διάρκεια της “Μαύρης Παρασκευής”. Οι πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες του eCommerce report για τη Black Friday 2018 συνοψίζονται σε ένα infographic που θα το βρείτε στο τέλος του Δελτίου Τύπου. Οι τάσεις και τα δεδομένα αυτά αναμένονται να επαληθευτούν με μικρές διακυμάνσεις και κατά την περίοδο της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.
Μια νέα τάση που παρατηρήθηκε φέτος είναι η επέκταση της Μαύρης Παρασκευής σε «εβδομάδα Μαύρης Παρασκευής», καθώς οι έμποροι ξεκίνησαν προ-πωλήσεις και προωθητικές προσφορές ήδη από το Σαββατοκύριακο πριν από την πραγματική Μαύρη Παρασκευή. Οι πωλήσεις συνεχίστηκαν έως και τη Δευτέρα (Cyber Monday). Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη στα ευρωπαικά eshop.
Η εισαγωγή της “εβδομάδας” της μαύρης Παρασκευής επέτρεψε στους καλά προετοιμασμένους λιανοπωλητές να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, αλλά και να μην δημιουργηθεί “ηλεκτρονική συμφόρηση” όπως συνέβαινε σε πολλές ιστοσελίδες κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής.
Η διείσδυση του Email Marketing ως τακτική μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητη εδώ και πολλά χρόνια. Ωστόσο, καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται, τα brands αναγκάζονται να εξελίσσουν και να δοκιμάζουν τακτικές μάρκετινγκ “επόμενης γενιάς”, συμπεριλαμβανομένου του Marketing Automation. Αυτή η τάση επιβεβαιώθηκε και τη φετινή “Μαύρη Παρασκευή”, όπου η εξατομίκευση των μηνυμάτων και των καμπανιών απέφεραν σχεδόν το 7% των συνολικών πωλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την αυξανόμενη χρήση αυτοματοποιημένων εξατομικευμένων μηνυμάτων μεταξύ των online retailers. Αναμένουμε ότι η τάση υιοθέτησης του Marketing Automation θα συνεχιστεί καθώς βελτιώνονται οι τεχνολογίες, ώστε να επιτευχθούν πιο στοχευμένες και έγκαιρες αλληλεπιδράσεις με τους αγοραστές, τόσο εντός όσο και εκτός μιας ιστοσελίδας. “– Γιώργος Μοιρώτσος, Διευθύνων Σύμβουλος & Συνιδρυτής, ContactPigeon
Μπορείτε να βρείτε το πλήρες Black Friday report εδώ: https://blog.contactpigeon.com/black-friday-report– 2018