Μια αποκλειστική έρευνα έρχεται να διαφωτίσει τη σχέση σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και ψηφιακής διαφήμισης στο IMC18, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου.
Η πλατφόρμα ερευνών διεθνούς φήμης – με ελληνικές ρίζες – Pollfish και ο συνιδρυτής της Ζήσης Μπέλλας θα αποκρυπτογραφήσουν τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην ψηφιακή επικοινωνία και διαφήμιση.
Η έρευνα, που έγινε αποκλειστικά για το IMC18, αναμένεται να αναδείξει την τάση για καυτά θέματα της αγοράς όπως το ad-blocking, την άποψη των Ελλήνων για τη ψηφιακή διαφήμιση, τον επιθυμητό τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου και τη στάση τους απέναντι στη συλλογή δεδομένων.
Για την πλήρη agenda, τα special events του #IMC18 που διεξάγεται την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου και για να κλείσετε θέση, επισκεφθείτε το imc18.gr.