Στην ερώτηση αναφορικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες εντοπίζουν και αξιοποιούν εξωτερικές πηγές καινοτομίας, 63% των στελεχών αναφέρθηκε στη συνεχή ανάλυση της εμπειρίας και των τάσεων αναφορικά με τις προτιμήσεις του καταναλωτή, ενώ το 50% μίλησε για την αποτελεσματικότητα των workshops με τη συμμετοχή ειδικών από άλλους κλάδους. Πάντως, όπως δηλώνουν οι συμμετέχοντες, η αύξηση των επενδύσεων στην καινοτομία δεν αρκεί για να κάνει τη διαφορά στη νέα ψηφιακή εποχή. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, οι νέες πρωτοβουλίες των εταιρειών δεν θα πρέπει να εστιάζουν αποκλειστικά στον πειραματισμό και την ένταξη νέων τεχνολογιών, αλλά η καινοτομία θα πρέπει να ενταχθεί στο DNA και την νοοτροπία του οργανισμού.