Επί ευρωπαϊκού εδάφους, το Facebook και άλλοι κολοσσοί της τεχνολογίας, μεταξύ των οποίων η Google, έχουν δεσμευτεί να υιοθετήσουν και να τηρήσουν τον “Κώδικα Ορθής Πρακτικής” για την αντιμετώπιση της διαδικτυακής παραπληροφόρησης. Τον κώδικα δεοντολογίας για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στο Διαδίκτυο, δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας την απόσυρση των διαφημιστικών εσόδων από μέσα και πλατφόρμες, που διαδίδουν “ψεύτικες ειδήσεις”. Οι εταιρείες τεχνολογίας, στο πλαίσιο του Κώδικα συμφώνησαν ότι η πηγή των διαφημίσεων πρέπει να είναι σαφώς επισημασμένη, ενώ δέχτηκαν να εξετάσουν προσεκτικότερα το διαφημιστικό περιεχόμενο, που φιλοξενείται σε πλατφόρμες. Θα παρακολουθούν, επίσης, την κακή χρήση αυτοματοποιημένων bots για τη διανομή ψευδών ειδήσεων και θα διευρύνουν τη δυνατότητα των χρηστών να υποβάλλουν καταγγελίες για ύποπτες περιπτώσεις.