Στην αγορά της πόλης του Μεξικό είναι έτοιμη να μπει η Beat, η γνωστή εφαρμογή για ταξί που ξεκίνησε από την Ελλάδα και που πλέον ανήκει στον όμιλο της Daimler.
Σύμφωνα με δηλώσεις στο Bloomberg του επικεφαλής της εταιρείας, Νίκου Δρανδάκη, η Beat έχει ήδη στείλει ομάδα στο Μεξικό για να μελετήσει την τοπική αγορά, με την επίσημη διάθεση της εφαρμογής στην πόλη να προγραμματίζεται για τον ερχόμενο Μάρτιο.
Στη συγκεκριμένη πόλη δραστηριοποιείται και η Uber, με την κινεζική Didi Chuxing να ετοιμάζει την δική της είσοδο μέσα στον επόμενο μήνα. Η Beat θα είναι η τρίτη πρόταση του είδους, με τον Δρανδάκη να δηλώνει πως «έχουμε ότι χρειάζεται για να πάρουμε ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς».
Σύμφωνα με το Bloomberg, μετά την πόλη του Μεξικό, ο Δρανδάκης στοχεύει στις μεξικανικές Monterrey και Guadalajara αλλά και στις Medellin και Cali της Κολομβίας.
epixeiro.gr