Επιβραδύνεται η παγκόσμια αγορά των Wearables

πηγή: sepe.gr

Σε ανοδική πορεία, αν και ο ρυθμός ανάπτυξης επιβραδύνεται, συνεχίζει να κινείται η παγκόσμια αγορά των wearable συσκευών. Η παγκόσμια αγορά των wearables εκτιμάται ότι θα φτάσει φέτος σε πωλήσεις τα 122,6 εκατ. μονάδες, καταγράφοντας άνοδο κατά 6,2% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, όταν είχε διαμορφωθεί στα 115,4 εκατ. μονάδες. Σύμφωνα με το Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker της International Data Corporation (IDC), το 2018 θα είναι το πρώτο έτος μονοψήφιας ανάπτυξης της αγοράς των wearables, η οποία μέχρι τώρα κατέγραφε διψήφια ποσοστά ανόδου.

Σύμφωνα με τους αναλυτές τα έντονα θετικά πρόσημα αναμένεται να επανέλθουν στην αγορά των wearables από το 2019, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πραγματική ανάκαμψη της αγοράς από το 2022 και μετά. Για το συγκεκριμένο έτος, η IDC αναμένει ότι ο συνολικός όγκος των αποστολών wearable συσκευών θα φτάσει τα 190,4 εκατομμύρια μονάδες, σε παγκόσμιο επίπεδο, επίδοση που ανεβάζει το μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της διεθνούς αγοράς των wearables στο 11,6%.

“Η επιβράδυνση της παγκόσμιας αγοράς wearable συσκευών αποτελεί μια σαφέστατη ένδειξη ότι πρόκειται για μια αγορά η οποία βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο“, σημειώνουν οι αναλυτές της IDC. Και προσθέτουν: “Οι κατασκευαστές κινούνται σιγά-σιγά πέρα από τις συσκευές και τις εμπειρίες των συσκευών πρώτης γενιάς, συγκεντρώνοντας γύρω τους ένα οικοσύστημα συνεργατών και εφαρμογών για βελτιωμένες εμπειρίες χρηστών που ξεπερνούν τα πρώτα βήματα της νέας τεχνολογίας των wearable συσκευών”.

Τα προϊόντα

Οι αναλυτές σχολιάζουν ότι εκτός από τα “έξυπνα” ρολόγια (smartwatches), που – κατά κύριο λόγο – κυριαρχούν στην αγορά των wearable συσκευών και άλλα wearables αρχίζουν σταδιακά να κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά, στοχεύοντας, κυρίως, σε συγκεκριμένες ανάγκες καταναλωτών, όπως είναι, για παράδειγμα, τα παιδιά. Οι wearable συσκευές – όπως παρατηρούν οι αναλυτές – είναι πολύ δημοφιλείς σε περιοχές, όπως αυτή της Ασίας/Ειρηνικού, ωστόσο, μόλις έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους σε περιοχές, όπως αυτή της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής και της Βόρειας Αμερικής. “Τα wristbands θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά των wearables ειδών, προσφέροντας απλούστερες και λιγότερο δαπανηρές λύσεις απ’ ό,τι τα αντίστοιχα smartwatches”, τονίζουν οι αναλυτές της IDC.

Πωλήσεις

Οι πωλήσεις smartwatches θα φθάσουν τα 46,2 εκατ. μονάδες το 2018, αυξημένες κατά 38,9%, από τα 33,3 εκατ. που είχαν αποσταλεί πέρυσι. Μέχρι το 2022, οι συνολικές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 19,5% και θα φθάσουν τα 94,3 εκατ. μονάδες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ της συνολικής αγοράς wearables.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
sepe.gr