Δημοσίευμα της Wall Street Journal υποστηρίζει πως πωλητές που διαθέτουν τα προϊόντα τους μέσω της Amazon έχουν προχωρήσει σε δωροδοκίες εργαζομένων της εταιρείας για να αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών ή για να διαγράψουν αρνητικές κριτικές.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μεσάζοντες χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα όπως το WeChat για να εντοπίσουν μέλη του προσωπικού της Amazon, προσφέροντας τους χρήματα για την πραγματοποίηση των παραπάνω ενεργειών. Το κόστος για τη διαγραφή μιας αρνητικής κριτικής φαίνεται πως κυμαίνεται γύρω στα 300 δολάρια.
Η WSJ υποστηρίζει πως η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα επί του θέματος, αναφέροντας πως η πρακτική είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στην Κίνα, αν και η προαναφερθείσα έρευνα φαίνεται να αγγίζει και προσωπικό της Amazon στις ΗΠΑ. Την διεξαγωγή της έρευνας επιβεβαίωσε στο Verge εκπρόσωπος της εταιρείας.
Με πληροφορίες από Wall Street Journal, The Verge