Τέσσερις νέες έρευνες για τους Έλληνες καταναλωτές στο Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ

πηγή: epixeiro.gr

Οι αξίες, οι ανάγκες και η συμπεριφορά του καταναλωτή αλλάζουν πιο γρήγορα από ποτέ και θα συνεχίσουν να αλλάζουν τα αμέσως επόμενα χρόνια, με αυξανόμενο ρυθμό και αποτελούν βασικό στοιχείο για τη λήψη αποφάσεων στρατηγικής σημασίας εκ μέρους των επιχειρήσεων. Στην 8η του διοργάνωση, το Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ δίνει για άλλη μια φορά το βήμα στους ειδικούς ερευνητές προκειμένου να απαντήσουν το πιο κρίσιμο ερώτημα για το λιανεμπόριο: Ποιοι είναι οι Έλληνες καταναλωτές σήμερα;

Στο πλαίσιο του συνεδρίου της 3ης Οκτωβρίου 2018 θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά ευρήματα από σημαντικούς ερευνητές και ακαδημαϊκούς για τον Έλληνα καταναλωτή:

  • Καταναλωτική Συμπεριφορά των Ελλήνων Millenials: Ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της πανελλήνιας έρευνας καταναλωτών της γενιάς των millenials που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2018 με δείγμα 1.100 καταναλωτές.
  • Οι Αναδυόμενες Διατροφικές Συνήθειες των Ελλήνων: Ο Δρ. Κωνσταντίνος Φασσέας, Καθηγητής, Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών θα παρουσιάσει τις αλλαγές τις οποίες διέρχεται ο Έλληνας καταναλωτής σε σχέση με το διατροφικό του προφίλ.
  • Ψηφιακές Αναζητήσεις των Ελλήνων για Αλυσίδες Σουπερμάρκετ και Brands: Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market and YouTube in Google, covering Greece, Cyprus & Malta θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας αναζητήσεων της μηχανής αναζητησεων Google που πραγματοποίησε το τμήμα Analytics της Google Hellas για την ελληνική αγορά τροφίμων.
  • Διατροφή και Υγεία: Η Δρ. Δέσποινα Κατσώχη, Ογκολόγος-Ακτινοθεραπευτής, Ιδρύτρια & Πρόεδρος της ΜΚΟ ΑΚΟΣ θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα μεγάλης πανελλήνιας έρευνας καταναλωτών σε σχέση με την υγεία, τη διατροφή, τις υπερτροφές και τα ιατρικά και διατροφικά συμπληρώματα.

Το συνέδριο περιλαμβάνει συνολικά πάνω από 20 σημαντικούς ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό οι οποίοι σκιαγραφούν το προφίλ του καταναλωτή σήμερα και την επόμενη δεκαετία.

Σημειώνεται ότι το προηγούμενο ετήσιο συνέδριο ΙΕΛΚΑ με τίτλο «Business & Web Analytics στο σύγχρονο λιανεμπόριο FMCG» πραγματοποιήθηκε το 2017 και σε αυτό συμμετείχαν πάνω από 250 σύνεδροι από τον ευρύτερο κλάδο του Λιανεμπορίου και των Προμηθευτικών εταιρειών FMCG.

Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής: www.ielkaconference.gr

διαβάστε περισσότερα εδώ:
epixeiro.gr