Η εξέλιξη του social media marketing έχει δημιουργήσει έναν νέο επαγγελματικό κλάδο, τους social media influencers, στον οποίο στρέφονται από μικρές επιχειρήσεις μέχρι παγκόσμιας κλάσης brands και χιλιάδες ευρώ ή δολάρια έχουν σπαταληθεί στον βωμό τους προκειμένου να προωθηθεί μία υπηρεσία ή ένα προϊόν. Πώς θα γίνεις influencer στα Social Media και όχι διάττοντας αστέρας;
Η σωστή και άμεση επιρροή, όταν, όμως, είναι ισχυρή μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Τη δουλειά σου, την εικόνα σου, το μέλλον σου. Δεν αρκεί να έχεις μόνο ένα στο Instagram ή στο Facebook, πρέπει να είσαι συνεπής, να παρέχεις πολύτιμο και ποιοτικό περιεχόμενο και να είσαι ειλικρινής.
Δεν χρειάζονται εκατομμύρια followers για να γίνεις influencer…
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Το να γίνεις influencer χρειάζεται να μη συμβιβάζεσαι με τη μετριότητα και με αντιγραφές. Δεν είναι ανάγκη να είσαι η Kim Kardashian -η οποία αυτή τη στιγμή μετράει πάνω από 115 εκατομμύρια followers- μπορείς και με 1.500 followers να χαρακτηριστείς ως micro influencer. Τέλος, χρειάζεσαι πάθος, πρακτική, γνώση και δικτύωση.
Θέλει ειδίκευση και υπομονή. Δεν είναι εύκολο πράγμα να έχεις συνεχώς τα εν οίκω σου δημόσια. Ούτε να κυκλοφορείς με μία camera. Όταν, όμως, το κάνεις πολύ καλά θα γίνεις και influencer.
Αυτή τη στιγμή το social media κανάλι με τη μεγαλύτερη απήχηση στις γυναίκες, που διεκδικεί τα μεγαλύτερα budget είναι το Instagram και ακολουθεί το Pinterest. Αν, όμως, πας σε μικρές ηλικίες, τότε είναι το SnapChat και το Musical.ly. Παρόλ’ αυτά, δεν αντλούν αυτά όλο το budget. Ο βασιλιάς των social είναι το Facebook. Εκεί παίζεται πάντα πρώτο το καινοτόμο marketing, εκεί είναι ο κόσμος, εκεί πάνε τα πολλά χρήματα.
Ποια είναι όμως τα «βήματα» που πρέπει να ακολουθήσεις για να γίνεις influencer;
Πού μπορώ να μάθω περισσότερα για τη σωστή διαχείριση των social media και το influencer marketing;
Ενημερωθείτε για τα & της , την πληρέστερη και σοβαρότερη εκπαίδευση στελεχών στην αγορά.
Sponsored by KnowCrunch