Έτσι θα γίνεις influencer στα Social Media και όχι διάττοντας αστέρας

    Από: Startup Team
πηγή: epixeiro.gr

Η εξέλιξη του social media marketing έχει δημιουργήσει έναν νέο επαγγελματικό κλάδο, τους social media influencers, στον οποίο στρέφονται από μικρές επιχειρήσεις μέχρι παγκόσμιας κλάσης brands και χιλιάδες ευρώ ή δολάρια έχουν σπαταληθεί στον βωμό τους προκειμένου να προωθηθεί μία υπηρεσία ή ένα προϊόν. Πώς θα γίνεις influencer στα Social Media και όχι διάττοντας αστέρας;

Η σωστή και άμεση επιρροή,  όταν,  όμως,  είναι  ισχυρή  μπορεί  να  αλλάξει  τα  πάντα.  Τη  δουλειά  σου,  την  εικόνα  σου,  το  μέλλον  σου.  Δεν αρκεί να έχεις μόνο ένα στο Instagram ή στο Facebook, πρέπει να είσαι συνεπής, να παρέχεις πολύτιμο και ποιοτικό περιεχόμενο και να είσαι ειλικρινής.

Δεν χρειάζονται εκατομμύρια followers για να γίνεις influencer

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Το να γίνεις influencer χρειάζεται να μη  συμβιβάζεσαι  με  τη  μετριότητα  και  με  αντιγραφές.  Δεν είναι ανάγκη να είσαι η Kim Kardashian -η οποία αυτή τη στιγμή μετράει πάνω από 115 εκατομμύρια followers- μπορείς και με 1.500 followers να χαρακτηριστείς ως micro influencer. Τέλος, χρειάζεσαι πάθος, πρακτική,  γνώση  και  δικτύωση.

Θέλει  ειδίκευση και υπομονή.  Δεν  είναι  εύκολο  πράγμα  να  έχεις  συνεχώς  τα  εν  οίκω  σου  δημόσια.  Ούτε  να  κυκλοφορείς  με  μία  camera.  Όταν, όμως,  το  κάνεις  πολύ  καλά  θα  γίνεις  και  influencer.

Αυτή τη στιγμή το  social  media  κανάλι  με  τη  μεγαλύτερη  απήχηση  στις  γυναίκες,  που  διεκδικεί  τα  μεγαλύτερα  budget είναι το  Instagram  και  ακολουθεί  το  Pinterest.  Αν,  όμως,  πας  σε  μικρές  ηλικίες,  τότε  είναι  το  SnapChat  και  το Musical.ly. Παρόλ’  αυτά,  δεν  αντλούν  αυτά  όλο  το  budget.  Ο  βασιλιάς  των  social  είναι  το  Facebook.  Εκεί  παίζεται  πάντα  πρώτο  το  καινοτόμο  marketing,  εκεί  είναι  ο  κόσμος,  εκεί  πάνε  τα  πολλά  χρήματα.

 

Ποια είναι όμως τα «βήματα» που πρέπει να ακολουθήσεις για να γίνεις influencer;

  • Ανακάλυψε τι είναι αυτό που αγαπάς περισσότερο και για το οποίο θέλεις να μιλήσεις στους followers σου. Μάθε τα πάντα γύρω απ’ αυτό το αντικείμενο και γίνε expert.
  • Διάλεξε το social media κανάλι που ταιριάζει περισσότερο με το αντικείμενο σου. Που ταιριάζει καλύτερα; Στο Facebook στο Instagram ή στο YouTube; Μάθε πού βρίσκεται το κοινό σου και ξεκίνα να δραστηριοποιείσαι σ’ αυτό το κανάλι.
  • Φτιάξε το social media strategy σου, κάθε πότε θα ανεβάζεις κάτι; Τι θα είναι αυτό που ανεβάζεις; Πριν το φτιάξεις εξέτασε το γιατί πρέπει να σε ακολουθήσουν οι χρήστες; Δώσε αξία στο περιεχόμενό σου και να θυμάσαι τον χρυσό κανόνα του 20-80 (20% promotional content -80% useful content)
  • Κράτα έναν σταθερό ρυθμό ανανέωσης του καναλιού σου. Αν ξεχάσεις τους followers σου, θα σε ξεχάσουν και εκείνοι!
  • Δημιούργησε σωστά και χρηστικά posts για να συνεχίσουν να σε ακολουθούν οι followers σου.
  • Γίνε social! Κάνε engagement με τους followers σου για να αυξηθεί το engagement rate και στο δικό σου κανάλι! Likes, comments και ο βασιλιάς του engagement: Shares!
  • Φτιάξε ένα δυνατό community και μάθε να επικοινωνείς σωστά μαζί του ώστε να μην βρεθείς μπροστά σ’ ένα ανεξέλεγκτο crisis -το οποίο μπορεί να έχεις δημιουργήσει και μόνος σου!
  • Χρησιμοποίησε τα κατάλληλα hashtags με τα οποία θα προσελκύσεις νέο και ενεργό κοινό στο κανάλι σου με στόχο να αυξήσεις τους followers.
  • Promote yourself! Αφού έχεις ένα καλό περιεχόμενο, έχεις βρει την κλίση σου και ξέρεις πως να μιλάς με το κοινό σου ήρθε η ώρα να διαφημιστείς για να σε μάθουν ακόμα περισσότεροι! Χρησιμοποίησε όλα τα δυνατά εργαλεία που σου δίνει η πλατφόρμα που έχεις επιλέξει και γνωστοποίησε το σε όσους περισσότερους μπορείς!
  • Χρησιμοποίησε τα σωστά tools για να μπορέσεις να κάνεις monitoring των αποτελεσμάτων σου, να δεις σε τι είσαι καλός, τι πρέπει να διορθώσεις και τι πρέπει να αλλάξεις εντελώς στην στρατηγική σου.

Πού μπορώ να μάθω περισσότερα για τη σωστή διαχείριση των social media και το influencer marketing;

Ενημερωθείτε για τα  &  της , την πληρέστερη και σοβαρότερη εκπαίδευση στελεχών στην αγορά.

Sponsored by KnowCrunch

διαβάστε περισσότερα εδώ:
epixeiro.gr