Η Κίνα -σύμφωνα με τους αναλυτές- εξακολουθεί να είναι μια δυνητικά μεγάλη αγορά για τα smart speakers, ωστόσο, παραμένει σήμερα ένας “γίγαντας σε ύπνωση”. “Τοπικοί παίκτες, όπως η Alibaba και η Xiaomi, επενδύουν με όλο και μεγαλύτερη ένταση στην εν λόγω αγορα. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οι πωλήσεις θα αναμένται να δείξουν τη δυναμική που έχει ο κλάδος. Καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται, οι Κινέζοι πωλητές θα επεκτείνουν τα χαρτοφυλάκια προϊόντων τους, για να χτυπήσουν περισσότερα σημεία τιμών και να προσφέρουν μεγαλύτερη εμβέλεια δυνατοτήτων” αναφέρουν οι αναλυτές. Άλλωστε, όπως υπογραμμίζουν, η Κίνα έχει τεράστιο δυναμικό, με περισσότερα από 450 εκατ.νοικοκυριά, πάνω από τρεις φορές τον αντίστοιχο αριθμό στις ΗΠΑ.