Η Socialab χτίζει αναμνήσεις για τη LEGO® στην Ελλάδα

Η Socialab, το digital-first advertising agency, χτίζει αναμνήσεις για τη LEGO στην Ελλάδα και μαζί χτίζει και το δικό της ιστορικό από πετυχημένες καμπάνιες. Έτσι, με πολλή περηφάνια παρουσιάζει την καμπάνια της LEGO με concept «Χτίζουμε αναμνήσεις» που βρίσκεται ήδη στον «αέρα» και έχει ενθουσιάσει το κοινό.

Όλοι έχουμε δει να κυκλοφορούν στο Internet φωτογραφίες για την αίσθηση που προκαλείται… όταν πατάς ένα LEGO τουβλάκι. Μπορεί ακόμα και να την έχουμε νιώσει οι ίδιοι! Η Socialab λοιπόν εμπνεύστηκε από αυτό και έστρεψε την προσοχή της στο πόσες φορές μπορεί να έχουν πατήσει ένα LEGO τουβλάκι οι σύγχρονοι ήρωεςοι γονείς. Έτσι, βασιζόμενοι στην αγάπη που έχουν όλοι για τα μικρά αλλά θαυματουργά LEGO τουβλάκια, η Socialab δημιούργησε ένα ευφάνταστο απαντητικό βίντεο σε όλες τις δημοσιεύσεις που κυκλοφορούν, με πρωταγωνιστή έναν μπαμπά! Το βίντεο αυτό, που δημοσιεύτηκε στο digital περιβάλλον, αφιερώνεται στη γλυκιά διαδικασία του να μεγαλώνεις ένα παιδί, με όλα τα καλά αλλά και τα απρόοπτά της. Μαζί με το βίντεο, θα κυκλοφορήσει και ραδιοφωνικό σποτ με το αντίστοιχο concept.

Πιο συγκεκριμένα, στο βίντεο βλέπουμε έναν μπαμπά να σηκώνεται πολύ πρωί πριν ξυπνήσει κανένας άλλος και να είναι έτοιμος να απολαύσει ένα ποτήρι γάλα και το σάντουιτς που μόλις έχει φτιάξει, μέσα σε απόλυτη ησυχία. Τότε είναι που πατάει ένα LEGO τουβλάκι και όλα όσα κρατάει εκτοξεύονται στον αέρα μαζί με τον ίδιο, που προσγειώνεται δίπλα στα παιχνίδια του μικρού του γιου. Παρ’ όλη την αναστάτωση, αντικρίζει πως ο γιος του έχει φτιάξει μια μικρογραφία της οικογένειάς τους με τουβλάκια, και έτσι αμέσως τα ξεχνάει όλα. Όταν είσαι γονιός, αναγκαστικά ο κόσμος σου γεμίζει με λίγο τρέξιμο, λίγα παιχνίδια παντού, αλλά όταν γεμίζει με μικρές δημιουργίες από τουβλάκια LEGO… δεν έχεις κανένα πρόβλημα!

 

Κάποιες στιγμές είναι επίπονο να είσαι γονιός… αλλά κάθε στιγμή αξίζει!