Παρουσία σύσσωμης της αγοράς του Performance Marketing, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 3 Ιουλίου, στο gazarte, η Τελετή Απονομής των εφετινών Peak Performance Marketing Awards.
Στόχος των βραβείων, τα οποία διοργανώθηκαν για 2η χρονιά από το Marketing Week και την Boussias Communications, με την πολύτιμη υποστήριξη της Google, ήταν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
H αθρόα συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την Τελετή Απονομής, επιβεβαίωσαν το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον το Performance Marketing στο σημερινό οικοσύστημα.
Με την αποτελεσματικότητα, λοιπόν, στο επίκεντρο και με τις υποψηφιότητες να έχουν αυξηθεί εφέτος κατά 54.1%, ο οικοδεσπότης της βραδιάς, Πάρις Λύκος υποδέχτηκε περισσότερους από 250 εκπροσώπους του Performance Marketing.
Ένα από τα δεκάδες υψηλόβαθμα στελέχη που έδωσαν το «παρών» στην τελετή των Peak Performance Marketing Awards ήταν ο Ηλίας Σούσης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής και Head of Domestic Market, Agencies and YouTube για τις αγορές της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της Κύπρου και της Μάλτας, ο οποίος σχολίασε: «Ως Κριτική Επιτροπή είχαμε υψηλές προσδοκίες από τις φετινές συμμετοχές. Πιστεύω ότι δικαιωθήκαμε. Το επίπεδο των έργων ήταν ιδιαίτερα υψηλό δυσκολεύοντας τη δική μας δουλειά και αντικατοπτρίζοντας τη φάση της ωριμότητας στην οποία μπαίνει πλέον η αγορά. Νομίζω ότι τα εφετινά βραβεία αποτελούν υψηλής ποιότητας case studies για το Performance Marketing και εμπλουτίζουν τη συλλογική μας γνώση για το industry».
Συνολικά απονεμήθηκαν 29 χρυσά, 30 ασημένια και 39 χάλκινα βραβεία, ενώ “Performance Agency of the Year” ανακηρύχτηκε η iProspect και η Τράπεζα Πειραιώς τιμήθηκε με το βραβείο “Performance Brand of the Year”.
Αναφερόμενος στη διάκριση της iProspect, ο Γιάννης Αμαξόπουλος, Managing Director της εταιρείας, δήλωσε: Σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών για την iProspect καταφέραμε για άλλη μία φορά να εστιάσουμε σε αυτό που μας ξεχωρίζει όλα αυτά τα χρόνια και δεν είναι άλλο από τη συλλογική δουλειά μίας πολύ δυνατής ομάδας που φέρνει αποτελέσματα. Αποτελέσματα για τους πελάτες μας που τολμούν και δοκιμάζουν όσα τους προτείνουμε, αλλά και για όλους εμάς μιας και μας δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε σαν επαγγελματίες και να εξελίξουμε τις
προσφερόμενες υπηρεσίες μας. Και η σημερινή, δεύτερη συνεχόμενη διάκριση ως Performance Agency of the Year, αλλά και τα 27 βραβεία σε 19 κατηγορίες που κερδίσαμε, αποτελούν την ξεχωριστή και ιδιαίτερα ευχάριστη επιβράβευση αυτής της διαρκούς προσπάθειας για καινοτομία που είναι μέρος του DNA μας και μας κάνει να ξεχωρίζουμε».
Αντίστοιχα, ο Φίλιππος Προύντζος, Senior Manager, Retail-Digital Marketing & Επικοινωνία Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς, τόνισε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις διακρίσεις που λάβαμε στα Peak Awards 2018 και πολύ υπερήφανοι για τους ανθρώπους μας και τους συνεργάτες μας. Η ανάδειξη της Τράπεζας Πειραιώς σε Performance Brand of the Year, καθώς και η κατάκτηση 4 Χρυσών Peak Awards για τις καμπάνιες “Winbank Mobile App” και “Κάρτες VISA της Τράπεζας Πειραιώς για το Παγκόσμιο Κύπελο Ποδοσφαίρου FIFA 2018”, αποτελεί μια ακόμη επιβράβευση της εξαιρετικής δουλειάς που κάνουν οι άνθρωποι της Τράπεζας Πειραιώς, με στόχο τη δημιουργία και προώθηση καινοτόμων προϊόντων σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας The Newtons Laboratory, Bold Ogilvy, Mindshare και Reprise για την άψογη συνεργασία και ευχόμαστε να μας δοθεί η ευκαιρία να κερδίσουμε μαζί ακόμα περισσότερα βραβεία και διακρίσεις».
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των βραβείων www.peakawards.gr προκειμένου να δείτε τους νικητές των βραβείων και φωτογραφίες από την τελετή.