Από την άνοδο των “Fake News” μέχρι το σκάνδαλο της Cambridge Analytica πέρασε σχεδόν ένας χρόνος, όπου τόσο το Facebook όσο και ο Mark Zuckerberg βρέθηκαν στο επίκεντρο και σίγουρα όχι για το σωστό λόγο.
Η διαρροή προσωπικών δεδομένων των χρηστών, η κατάθεση του Zuckerberg ενώπιον του αμερικανικού Κογκρέσου, το κίνημα #DeleteFacebook και όλα όσα ακολούθησαν ωστόσο δε φαίνεται να πτοούν καθόλου το Facebook και τον CEO του, που παρά την αρνητική κριτική συνεχίζουν να σημειώνουν οικονομικές επιτυχίες.
Και όταν λέμε επιτυχίες το εννοούμε, καθώς δόθηκαν στη δημοσιότητα τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους, όπου, διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, η εταιρεία παρουσίασε καθαρά κέρδη $5.500.000.000 και κύκλο εργασιών κοντά στα $12.000.000.000, κάτι που σημαίνει πως σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 63% και του 49% αντίστοιχα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Το πιο σημαντικό από τα έσοδα του Facebook είναι αυτό των διαφημίσεων -που αυξήθηκε κατά 50%- ενώ παράλληλα μεγάλωσε και ο αριθμός χρηστών ανά μήνα κατά 13% (κάτι που μεταφράζεται σε 2,2 δις προφίλ).
Τέλος, τις τελευταίες ημέρες η μετοχή του Facebook σημείωσε άνοδο 7,1% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και έκλεισε στα $171, παρότι στα μέσα Μαρτίου (πριν γίνουν γνωστές οι αποκαλύψεις για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων) η μετοχή βρισκόταν στα $185.