Η έρευνα μάρκετινγκ παρέχει όλες εκείνες τις αναγκαίες πληροφορίες τις οποίες χρειάζεται μια επιχείρηση για να λάβει τις καλύτερες αποφάσεις όχι μόνο σε ότι αφορά στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει αλλά και στον εντοπισμό ευκαιριών και τη δημιουργία προοπτικών οι οποίες θα την οδηγήσουν σε μια επιτυχημένη βιώσιμη ανάπτυξη. Η έρευνα μάρκετινγκ αποτελεί δηλαδή τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της επιχείρησης και του περιβάλλοντος της. Η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα συλλογής πολλών και διαφορετικών πληροφοριών/δεδομένων που αφορούν στους πελάτες τους και όχι μόνο (Big Data) γεγονός το οποίο οδήγησε στην ανάπτυξη τεχνικών ανάλυσης αυτών των δεδομένων για σκοπούς μάρκετινγκ (marketing analytics).
Αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα τους, το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας διοργανώνουν Ημερίδα Μάρκετινγκ με θέμα: «ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, BIG DATA, MARKETING ANALYTICS: ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ». Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018, ώρα 19:00, στο Αμφιθέατρο Τελετών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Το πρόγραμμα της ημερίδας περιλαμβάνει μια παρουσίαση και τέσσερις ομιλίες. Η ημερίδα θα ξεκινήσει με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας «Η Υιοθέτηση και Ικανοποίηση των Καταναλωτών από τα Συστήματα Αυτοεξυπηρέτησης (self-service)» η οποία πραγματοποιήθηκε από τρεις προπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και εθελόντριες του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB, και συγκεκριμένα τις Σοφία Φιλιώκη, Μαριάντζελα Ντεμίρη, και Ελένη Νοταρίδου.
Στη συνέχεια, η Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB, κα Ροδούλα Τσιότσου θα συντονίσει το πάνελ τεσσάρων ομιλητών/στελεχών επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, ο κος Μανώλης Συλλιγνάκης, Ph.D., Επικεφαλής της Υποδιεύθυνσης Customer Analytics της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ θα μιλήσει για το πώς οι τεχνικές αναλύσεων οδηγούν σε ένα πελατοκεντρικό επιχειρησιακό μοντέλο. Ο τίτλος της ομιλίας του είναι «How analytics drive transition to a customer-centric business model». Ο δεύτερος ομιλητής, ο κος Βλάσης Βλασσίου, M.Sc., Regional Manager, N. Greece & Balkans της SINGULARLOGIC. θα μιλήσει για τις λειτουργίες μάρκετινγκ και τις λύσεις τις οποίες προσφέρει η επιχείρηση του παρουσιάζοντας ταυτόχρονα συγκεκριμένες μελέτες περίπτωσης. Ο τίτλος της ομιλίας του είναι «Marketing Operations : The Real Thing” powered by SingularLogic. Ο κος Αργύρης Καλδίρης, M.Sc., Διευθυντής Marketing της ICAP GROUP, είναι ο επόμενος ομιλητής ο οποίος θα μιλήσει για το «Credit.Eye – Το αποτελεσματικό εργαλείο διαμόρφωσης πιστωτικής πολιτικής». Η τελευταία ομιλία της ημερίδας θα πραγματοποιηθεί από τον κο Ιωάννη Γκέκα, Ph.D., Manager, Applied Intelligence της ACCENTURE, ο οποίος θα αναλύσει τη χρήση των τεχνικών ανάλυσης για την πιο σωστή στόχευση των πελατών. Ο τίτλος της ομιλίας του είναι «Personalized Marketing: How to use analytics for more accurate customer targeting».