Υπηρεσίες Messaging, ψηφιακοί προσωπικοί βοηθοί και chatbots είναι μερικά από τα εργαλεία, που ενεργοποιούν οι Ευρωπαίοι ηλικίας μεταξύ 18-34 ετών για να οργανώσουν τις διακοπές και τα ταξίδια τους. Οι νέοι στην Ευρώπη εξελίσσονται σε μανιώδεις λάτρες της τεχνολογίας, ακόμη και στο θέμα των ταξιδιών, ενσωματώνοντας απόλυτα την ψηφιακή τεχνολογία τόσο κατά την οργάνωση, όσο και κατά την πραγματοποίηση ενός ταξιδιού.
Σύμφωνα με σχετική έρευνα της εταιρείας Phocuswright Research, οι νεαρότεροι Ευρωπαίοι, ηλικίας μεταξύ 18 και 34 ετών, οι οποίοι αποτελούν σχεδόν το 40% του ταξιδιωτικού πληθυσμού της Ευρώπης, είναι οι πιο συχνοί χρήστες των chatbots. Μάλιστα, περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα Ευρωπαίους “online travelers” δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει λύσεις voice assistant ή chatbot τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση τους τελευταίους 12 μήνες.
Κι ενώ οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες των μεγαλύτερων ηλικιών ενδιαφέρονται περισσότερο για εφαρμογές που είναι εύκολες στη χρήση, οι νεαρότερες ηλικίες αναζητούν τις πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικές εφαρμογές. Όπως διαπιστώνει η έρευνα της Phocuswright Research, οι πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων και οι προσωπικοί βοηθοί βρίσκουν άμεση εφαρμογή σε μια σειρά πιθανών ταξιδιωτικών λειτουργιών, από τον προγραμματισμό του ταξιδιού μέχρι τις υπηρεσίες στον τόπο προορισμού. Περίπου οι μισοί Ευρωπαίοι ταξιδιώτες δηλώνουν ότι νιώθουν εξοικειωμένοι με τη χρήση υπηρεσιών Messaging για τη σύγκριση τιμών των ταξιδιωτικών προϊόντων ή για την επικοινωνία με το ξενοδοχείο στον τόπο προορισμού. Όπως είναι αναμενόμενο, το υψηλό αυτό ποσοστό καθοδηγείται σε μεγάλο βαθμό από τους νεότερους ταξιδιώτες.
Xρήση social media
Εξίσου σημαντικός για τους νέους Ευρωπαίους όταν οργανώνουν τις διακοπές τους ή όταν ταξιδεύουν, είναι ο ρόλος των social media, τα οποία πολύ συχνά διαμορφώνουν τις τελικές επιλογές των ταξιδιωτών. Σύμφωνα με την έρευνα, οι νεότεροι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες ανοίγουν το δρόμο στην ενσωμάτωση των social media στη διαδικασία του ταξιδιού. Μάλιστα, είναι τέσσερις φορές πιο πιθανό να χρησιμοποιούν social media από τους ταξιδιώτες ηλικίας μεταξύ 35-54. Οι νεαρότερης ηλικίας ταξιδιώτες χρησιμοποιούν εφαρμογές, όπως το Instagram, το Snapchat και το Pinterest , όχι μόνο για να μοιραστούν εμπειρίες, αλλά και για να παραμείνουν συνδεδεμένοι και ενημερωμένοι για τις επιχειρήσεις παροχής τουριστικών υπηρεσιών.
Επιπλέον, όπως διαπιστώνει η έρευνα, οι εικόνες και τα βίντεο από φίλους, αλλά και οι εικόνες και τα βίντεο των ίδιων των εταιρειών του κλάδου στα social media, έχουν τώρα εξίσου μεγάλη επιρροή στις ταξιδιωτικές αποφάσεις για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών. Μάλιστα, δύο στους πέντε χρήστες social media δηλώνουν ότι δεν θα είχαν πρόβλημα με την προβολή διαφημιστικών posts στη ροή των αναρτήσεων στο timeline τους, φτάνει αυτά να είναι στοχευμένα στις ανάγκες τους.
sepe.gr