Σεμινάριο για το GDPR: ευκαιρία για ποιοτικό Marketing

GDPR και Digital Marketing

21, 23, 25 Μαϊου 2018

9 ώρες, 19.00-22.00

Cambridge Analytica, Grindr, MyFitnessPal…είναι μερικές περιπτώσεις καταστροφικής ή ατυχούς στην καλύτερη περίπτωση διαχείρισης προσωπικών δεδομένων.  Τέτοιες περιπτώσεις επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ο νέος Ευρωπαϊκός κανονισμός, GDPR, για την προστασία των προσωπικών δεδομένων θα αλλάξει τα δεδομένα και στο marketing των επιχειρήσεων.

Το GDPR είναι ευκαιρία να μπει τάξη στα δεδομένα των πελατών, είναι πρόοδος και μέτρο βελτίωσης και όχι τιμωρία ή ακόμη ένα περιοριστικό μέτρο για το marketing της επιχείρησής σας.

 

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση διοργανώνει 9ωρο σεμινάριο για το GDPR ειδικά για marketers, στις 21, 23, και 25 Μαϊου για το πώς θα διαχειρισθούν την συμμόρφωση με το GDPR ως ευκαιρία για ποιοτικότερο πελατολόγιο και επικοινωνία με την αγορά.  Στο σεμινάριο θα εντοπίσετε τα σημεία εκείνα του κανονισμού που πρέπει να προσέξετε όταν σχεδιάζετε και τρέχετε καμπάνιες, όταν επικοινωνείτε με το κοινό σας, όταν συλλέγετε πληροφορίες και δεδομένα που το αφορούν μέσω ψηφιακών μέσων και όταν συνεργάζεσθε με τρίτους (π.χ. digital agencies, digital platforms, tools κλπ).

Είτε η επιχείρησή σας ακολουθεί ήδη κάποιες διαδικασίες προστασίας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, είτε τώρα ξεκινάτε να στήνετε στρατηγική digital marketing, το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε ο δρόμος για την συμμόρφωση να είναι ευκολότερος, πιο σύντομος και ασφαλής.

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο θα εστιάσει σε:

  • Βασικά σημεία του κανονισμού που αφορούν τα δεδομένα πελατών και δεδομένα που είναι χρήσιμα για το marketing
  • Διαδικασίες στο marketing που πρέπει να αλλάξουν ή να συμμορφωθούν με τον κανονισμό
  • Τακτικές/ενέργειες marketing που επηρρεάζονται από τον κανονισμό και πώς πρέπει πλέον να σχεδιάζονται
  • Εργαλεία για την συμμόφωση με το GDPR
  • Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα προς αποφυγή
  • Δημιουργία ενός οδηγού με συγκεκριμένα βήματα για την συμμόφωση διαδικασιών και ενεργειών marketing με το GDPR

To σεμινάριο απευθύνεται σε:

Marketing Managers

Media Managers

Account Managers

Digital marketers

E-commerce professionals

Social Media professionals

Digital agencies

Web developers, και σε όσους ασχολούνται με marketing και διαφήμιση στο διαδίκτυο

Εισηγήτρια: Βίκυ Ντάλλας, Founder, CEO, 9AM.

Η Βίκυ είναι ιδρύτρια της 9AM.gr (Εταιρεία Κατασκευής Web Applications). Σπούδασε στην Αγγλία – Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Masterσε E-Commerce και έκανε Master στην Ελλάδα σε Business Administration (MBA). Από το 2009 ασχολήθηκε με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκίνησε το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com) που βοηθάει στο Conversion των Ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες τους για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν E-mails.

 

Πληροφορίες/εγγραφές:  Ελληνοαμερικανική Ένωση, 210-3680907, training@hau.gr

digital.hau.gr/seminars/gdpr-and-digital-marketing