Facebook: Αύξηση στη διαφήμιση παρά το σκάνδαλο

    Από: Startup Team
πηγή: advertising.gr

Μπορεί η μετοχή του Facebook να δέχτηκε “πλήγμα” με αφορμή το σκάνδαλο Cambridge Analytica, ωστόσο οι διαφημιζόμενοι εξακολουθούν να το προτιμούν, αυξάνοντας κατά 62% τη δαπάνη τους στο μέσο στο πρώτο τρίμηνο του έτους, σε σύγκριση με πέρσι.

Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο διάστημα που ξέσπασε το σκάνδαλο, η δαπάνη συνέχισε να αυξάνεται ανά εβδομάδα: 7% μέχρι τις 17 Μαρτίου και 15% ως τις 24 του ίδιου μήνα, σύμφωνα με την τεχνολογική εταιρεία 4C. Αύξηση 9% σημειώθηκε και στη διαφημιστική δαπάνη στο Instagram.

Τα αποτελέσματα αυτά προέκυψαν έπειτα από ανάλυση δαπάνης ύψους 250 εκατομμυρίων δολαρίων από 1.000 και πλέον brands, που διαχειρίζεται η πλατφόρμα της 4C. Στο μεταξύ, λίγα ήταν τα brands που τόνισαν πως θα αποσύρουν τη δαπάνη τους από το Facebook έπειτα από τις αποκαλύψεις περί συλλογής data χρηστών από third-party εφαρμογή.

“Παρατηρούμε αυξανόμενη ισχύ για τη διαφήμιση στο Facebook, παρά την αρνητική δημοσιότητα. Εδώ και λίγο καιρό, οι Marketers στο Ηνωμένο Βασίλειο προετοιμάζονται για τον GDPR κι έτσι αισθάνονται άνετα με ζητήματα που αφορούν στη συλλογή δεδομένων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το θέμα δεν επηρεάζει τη διαφήμιση” σχολίασε μεταξύ άλλων ο chief marketing officer της 4C Insights, Aaron Goldman.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr