Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο FU-TOURISM18 το οποίο φιλοξενήθηκε στο 2ο Συνέδριο HotelTech και τελούσε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών. Το FU-TOURISM18: Tomorrow’s Tech Today! αποτελεί το πρώτο pitching competition στην Ελλάδα αποκλειστικά για startup επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο.
Δεκατέσσερις διαγωνιζόμενες startup, όλες από τον ευρύτερο χώρο του τουρισμού, είχαν 7 λεπτά να περιγράψουν την επιχειρηματική τους ιδέα, προϊόν ή υπηρεσία και να πείσουν τους 7 κριτές για την εμπορική βιωσιμότητα και προοπτική ανάπτυξης των υπηρεσιών τους. Η συγκεκριμένη ενότητα του HotelTech διοργανώθηκε από την εταιρεία Smartpress με την υποστήριξη του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (ΕΣΥΝΕΑΠΠ) και την παρακολούθησε πλήθος κόσμου, στελέχη του κλάδου, εκπρόσωποι funds και VCs, καθώς και στελέχη του EOT και του Υπουργείου Τουρισμού.
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, κος Ορέστης Ματσούκας, εκπροσώπησε τον ΕΣΥΝΕ στην κριτική επιτροπή και βράβευσε τους διακριθέντες. Ο κος Ματσούκας παρότρυνε τους συμμετέχοντες: «Πριν αποφασίσετε να επιχειρήσετε θα πρέπει να γνωρίζετε καλά την αγορά του τουρισμού και να είστε σίγουροι ότι η υπηρεσία σας θα καλύψει κάποιο κενό». Ενώ, απηύθυνε κάλεσμα στις startup επιχειρήσεις για να συμμετάσχουν στον παγκόσμιο διαγωνισμό καινοτομίας “Get in the Ring 2018”, τον οποίο συνδιοργανώνει ο ΕΣΥΝΕ τον προσεχή Μάρτιο στην Αθήνα και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.
Με τη σειρά του ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, κος Γιώργος Τζιάλλας, ο οποίος εκπροσώπησε την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, δήλωσε εντυπωσιασμένος από το επίπεδο και την ωριμότητα των συμμετεχόντων στο FU-TOURISM18 και επεσήμανε ότι η καινοτομία είναι απαραίτητο συστατικό για μία επιτυχημένη εθνική τουριστική πολιτική. «Η πόρτα του Υπουργείου είναι πάντα ανοιχτή για αυτούς τους νέους ανθρώπους και υπάρχουν πολλές κοινές δράσεις στις οποίες μπορούμε να συνεργαστούμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (ΕΣΥΝΕΑΠΠ), κος Μιχάλης Κόκκινος, στάθηκε στο γεγονός ότι επειδή η Ελλάδα αποτελεί ένα διεθνώς αναγνωρισμένο brand name στον τουρισμό, είναι περισσότερο πιθανό ελληνικές startup να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των ξένων επενδυτών και να αποκτήσουν έτσι τη δυνατότητα να επεκταθούν και εκτός συνόρων.