Περισσότεροι από τους μισούς (52%) διαδικτυακούς αγοραστές στην Ευρώπη θεωρούν ως σημαντικό παράγοντα τον αριθμό επιλογών αποστολής, όταν αναζητούν και επιλέγουν προϊόντα online, ενώ το 75% θεωρεί τη δωρεάν επιστροφή εξίσου σημαντική. Επιπλέον, το 63% των αγοραστών ενδιαφέρονται για αποστολή σε εναλλακτική τοποθεσία με παρατεταμένες ώρες λειτουργίας, αν το κόστος είναι λιγότερο από την αποστολή στο σπίτι τους.
Οι λιανέμποροι πρέπει να λάβουν υπόψιν τους το mobile, καθώς η χρήση των smartphones για την αγορά προϊόντων αυξάνεται. Σύμφωνα με τη μελέτη, το 43% των χρηστών smartphone πραγματοποίησε αγορά από το κινητό του. Οι αγοραστές χρησιμοποιούν, επίσης, τις κινητές τους συσκευές και για άλλες λειτουργίες που σχετίζονται με την αγορά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου για να εντοπίσουν καταστήματα ή πληροφορίες σχετικά με κάποιο κατάστημα (78%), να παρακολουθήσουν την πορεία της παραγγελίας τους (78%) και να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ εμπόρων (75%).
“Το Διαδίκτυο έχει κάνει τις αγορές πραγματικά παγκόσμιες, επιτρέποντας στους εμπόρους λιανικής να εμπορεύονται και να πωλούν τα προϊόντα τους σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Η έρευνα μας δείχνει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των ευρωπαίων αγοραστών ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποιούν αγορές από χώρες εκτός της δικής τους, έτσι υπάρχει μεγάλη ευκαιρία τόσο για τους μικρούς, όσο και για τους μεγάλους λιανέμπορους, που επιθυμούν να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους”, αναφέρει χαρακτηριστικά η UPS Ευρώπης.