Τι εννοούμε με τον όρο engagement;
Στα Social Media το engagement ερμηνεύεται ως η αλληλεπίδραση του κάθε χρήστη με τα post που γίνονται σε μία σελίδα. Αυτή η αλληλεπίδραση γίνεται με διάφορους τρόπους όπως likes, σχόλια, αναφορές και κοινοποιήσεις. Επίσης, το engagement είναι ένας αξιόπιστος δείκτης πιστών και κερδοφόρων πελατών.
Για την βελτίωση του engagement των post ο καλύτερος τρόπος είναι να ωθήσουμε τον χρήστη να αλληλεπιδράσει. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με έξυπνο περιεχόμενο φωτογραφιών και βίντεο που θα επηρεάσουν συναισθηματικά τον χρήστη είτε με κείμενο που θα παρακινεί τον χρήστη να σχολιάσει να κάνει like ή share.
Εξίσου σημαντική είναι η ώρα και η ημερομηνία που θα γίνει το post εφόσον ξέρουμε πότε το κοινό μας ανταποκρίνεται περισσότερο.
Η χρήση hashtag θα βοηθούσε επιπλέον στην αύξηση του engagement αφού μπορεί να κερδίσει το ενδιαφέρον του χρήστη και να αλληλεπιδράσει.
Το engagement συνδέεται άμεσα με την αύξηση των πωλήσεων και τη μείωση των εξόδων, καθώς μπορεί και επηρεάζει τις αποφάσεις και τη συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού. Μπορεί να μετρηθεί και να ελεγχθεί. Με όλα αυτά τα οφέλη που προσφέρει, το engagement πρέπει να είναι ο κύριος στόχος μιας επιχείρησης.
Πηγή knowcrunch.com