Για να αποφευχθεί η καταστροφή των εσόδων τους στην επικείμενη έντονη αγοραστική περίοδο, οι λιανοπωλητές και οι οργανισμοί ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να προστατευθούν με μια σειρά λύσεων που είναι αφιερωμένες στην ικανοποίηση των ειδικών τους απαιτήσεων. Η Kaspersky Lab συνιστά στους εμπόρους λιανικής:
– Να διατηρούνται ενημερωμένες οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, διότι κάθε νέα ενημέρωση ενδέχεται να περιέχει κρίσιμα patches που θα καταστήσουν το σύστημα λιγότερο ευάλωτο στους ψηφιακούς εγκληματίες. – Να βεβαιώνονται ότι τα τερματικά POS, που διαθέτουν, χρησιμοποιούν την πιο πρόσφατη έκδοση του λογισμικού και να αλλάξουν τους προεπιλεγμένους κωδικούς πρόσβασης.
– Να χρησιμοποιούν μια προσαρμοσμένη λύση ασφάλειας, για να προστατεύσουν τα τερματικά σημεία πωλήσεων από επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού.
“Προετοιμαστείτε για επιθέσεις DDoS επιλέγοντας έναν αξιόπιστο πάροχο υπηρεσιών, που είναι ειδικός σε θέματα ψηφιακής ασφάλειας και προστατευτείτε από ισχυρές και εξελιγμένες επιθέσεις DDoS. Αυτό δεν είναι πάντα εφικτό χρησιμοποιώντας εσωτερικούς πόρους ή παρόχους Διαδικτύου”, προσθέτει η εταιρεία. Συνιστά δε στους εμπόρους να εκπαιδεύουν τους πελάτες σχετικά με τις πιθανές ψηφιακές απειλές, που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια online και offline αγορών, καθώς και για τον τρόπο ελαχιστοποίησης των κινδύνων.