Η έρευνα δείχνει, εξάλλου, ότι, για τους καταναλωτές που αγόρασαν ένα προϊόν διαδικτυακά, η εξοικονόμηση χρημάτων είναι μακράν ο πιο κοινά αναφερόμενος παράγοντας, καθώς επιλέχθηκε σε ποσοστό 62% στους online αγοραστές και σε ποσοστό 55% ανάμεσα στους LEC. Ο ίδιος λόγος αναφέρεται, επίσης, μεταξύ των αγοραστών FMCG (63%). Η ευκολία στην αγορά έρχεται δεύτερη (32%), ενώ ανάμεσα στους LEC οι καλύτερες επιλογές πληρωμής αναφέρονται πιο συχνά σε ποσοστό 37%.
Στο μεταξύ, οι ψηφιακές συσκευές καθίστανται όλο και πιο απαραίτητες στην αγορά καθημερινών καταναλωτικών αγαθών. Πέντε στους δέκα ερωτηθέντες συμφωνούν με τη δήλωση “Η φορητή συσκευή μου (smartphone ή/ και tablet) γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό εργαλείο για τις αγορές μου”, σε σύγκριση με το αντίστοιχο ποσοστό για την Ευρώπη, που φτάνει το 31%. Η σπουδαιότητα της φορητής συσκευής είναι ακόμα πιο καθοριστική (52%) στο κοινό των καταναλωτών της γενιάς Y. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εύρημα της έρευνας που διαπιστώνει ότι τέσσερις στους δέκα θεωρούν ότι “τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταστεί εξίσου σημαντικά με άλλες πηγές πληροφοριών” σχετικά με τις αποφάσεις αγορών (σε αντίθεση με 26% των Ευρωπαίων καταναλωτών), ενώ το συγκεκριμένο ποσοστό ανεβαίνει στο 71% μεταξύ των LEC.