Για του λόγου το αληθές, τα έσοδα του Facebook έφθασαν τα $10,33 δις στο 3 τρίμηνο, καταγράφοντας σημαντική άνοδο κατά 47% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016. Να σημειωθεί ότι σχεδόν το σύνολο των εσόδων της δημοφιλούς ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης προέρχεται από διαφημίσεις.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα από διαφημίσεις κατά το 3ο τρίμηνο του 2017 αυξήθηκαν κατά 49% στα $10,14 δις. Εξ αυτών, η μερίδα του λέοντος και ειδικότερα το 88%, αφορούσε διαφημίσεις σε φορητές συσκευές, όλο και συχνότερα με τη μορφή βίντεο. Όπως σημειώνει στο δημοσίευμα του το Reuters, η πορεία των διαφημιστικών εσόδων, κατά το 3ο τρίμηνο του 2017, ήρθε να δώσει συνέχεια σε μια εξίσου ανοδική πορεία τα προηγούμενα τρίμηνα: τα διαφημιστικά έσοδα ενισχύθηκαν κατά 47% στο 2ο τρίμηνο του 2017 και κατά 51% το 1ο.
Μάλιστα, εξίσου σημαντικό για την οικονομική ευρωστία του μέσου είναι ότι η αύξηση των διαφημιστικών εσόδων συνοδεύεται από την άνοδο της μέσης τιμής της διαφήμισης, η οποία έχει αυξηθεί κατά 35% μέσα σε ένα έτος.
“Η κοινότητά μας, συνεχίζει να μεγαλώνει και οι δουλειές μας τα πάνε καλά. Αλλά τίποτε από αυτά δεν έχει σημασία, αν οι υπηρεσίες μας χρησιμοποιούνται με τρόπους που δεν φέρνουν τους ανθρώπους κοντά. Το εννοούμε σοβαρά, όταν λέμε ότι θα αποτρέψουμε τις καταχρήσεις στις πλατφόρμες μας. Επενδύουμε τόσο πολύ στην ασφάλεια, που αυτό θα έχει επίπτωση στη μελλοντική κερδοφορία μας. Η προστασία της κοινότητας μας είναι πιο σημαντική από τη μεγιστοποίηση των κερδών μας”, δήλωσε ο επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.