Η παγκόσμια ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη θα φτάσει τα $420 δις το 2022

πηγή: sepe.gr

Πεδίο δόξης λαμπρό για την ψηφιακή διαφήμιση προβλέπουν οι αναλυτές, λόγω της αυξανόμενης χρήσης των κινητών συσκευών, ως το κύριο μέσο περιήγησης στο Διαδίκτυο. Η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να ανέλθει στα $420 δις το 2022. Η εν λόγω εκτίμηση περιλαμβάνεται σε σχετική έρευνα της Juniper Research και αποδίδει στην παγκόσμια αγορά της ψηφιακής διαφήμισης μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 18% για τα επόμενα χρόνια έως το 2022.

Η νέα έκθεση της Juniper Research εκτιμά ότι οι δαπάνες για ψηφιακή διαφήμιση, κατά το τρέχον έτος, θα κυμανθούν στα επίπεδα των $184 δις. Να σημειωθεί ότι τα στοιχεία αφορούν σε διαφημίσεις σε κινητά, tablets, desktops και φορητές συσκευές DOOH (Digital-out-of-Home).

Στο μεταξύ, η έρευνα διαπιστώνει ότι το Ad Blocking θα περιορίσει, το 2022, ποσοστό που αντιστοιχεί στο 19% των εσόδων από διαφημίσεις στο Διαδίκτυο. Το αντίστοιχο ποσοστό των απωλειών εξαιτίας του Ad Blocking για το τρέχον έτος εκτιμάται στο 17% του συνόλου της ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης. Σύμφωνα με τη μελέτη (Future Digital Advertising – AI, Ad Fraud & 2017-2022), οι πλατφόρμες, προκειμένου να αποτρέψουν αυτήν την εξέλιξη και να περιορίσουν τα έσοδα που χάνονται λόγω του Ad Blocking, θα επιδιώξουν μεγαλύτερο έλεγχο όσον αφορά τους τύπους των διαφημίσεων που εμποδίζονται

Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η έρευνα προβλέπει ότι σχεδόν το 75% όλων των ψηφιακών διαφημίσεων θα χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο για την καλύτερη στόχευση των χρηστών το 2022. Οι εταιρικές σχέσεις ανταλλαγής δεδομένων εκτιμάται ότι θα επιτρέψουν στους εκδότες να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της στόχευσης, χρησιμοποιώντας δεδομένα, όπως η γεωγραφική θέση και τα cookies περιήγησης, για να παρέχουν στους τελικούς χρήστες εξαιρετικά προσαρμοσμένες ψηφιακές διαφημίσεις. Οι αναλυτές επισημαίνουν ότι, παρά τις αντιρρήσεις σχετικά με τις υπόνοιες για παραβίαση της ιδιωτικότητας των επικοινωνιών, οι πλατφόρμες θα συνεχίσουν να αναζητούν καινοτόμα μέσα συλλογής δεδομένων για την παροχή εξατομικευμένων διαφημίσεων στο Διαδίκτυο.

“Ο κρίσιμος παράγοντας για τη διατήρηση των εσόδων έγκειται στην αύξηση της ποιότητας της εμπειρίας για τους χρήστες. Ενώ το blocking διαφημίσεων θα εξαλείψει τις ενοχλητικές διαφημίσεις, η AI για τη στόχευση θα προσφέρει πιο προσωπικές και αποδεκτές διαφημίσεις”, αναφέρουν οι αναλυτές.

 

διαβάστε περισσότερα εδώ:
sepe.gr