Η έρευνα προβλέπει ότι σχεδόν το 75% όλων των ψηφιακών διαφημίσεων θα χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο για την καλύτερη στόχευση των χρηστών το 2022. Οι εταιρικές σχέσεις ανταλλαγής δεδομένων εκτιμάται ότι θα επιτρέψουν στους εκδότες να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της στόχευσης, χρησιμοποιώντας δεδομένα, όπως η γεωγραφική θέση και τα cookies περιήγησης, για να παρέχουν στους τελικούς χρήστες εξαιρετικά προσαρμοσμένες ψηφιακές διαφημίσεις. Οι αναλυτές επισημαίνουν ότι, παρά τις αντιρρήσεις σχετικά με τις υπόνοιες για παραβίαση της ιδιωτικότητας των επικοινωνιών, οι πλατφόρμες θα συνεχίσουν να αναζητούν καινοτόμα μέσα συλλογής δεδομένων για την παροχή εξατομικευμένων διαφημίσεων στο Διαδίκτυο.
“Ο κρίσιμος παράγοντας για τη διατήρηση των εσόδων έγκειται στην αύξηση της ποιότητας της εμπειρίας για τους χρήστες. Ενώ το blocking διαφημίσεων θα εξαλείψει τις ενοχλητικές διαφημίσεις, η AI για τη στόχευση θα προσφέρει πιο προσωπικές και αποδεκτές διαφημίσεις”, αναφέρουν οι αναλυτές.