Το πρόγραμμα και τα τμήματα για τον μήνα Σεπτέμβριο:
HTML5/CSS3 for Beginners. An Introduction to Front-end web development
Ποια είναι τα βασικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας και πώς την κατασκευάζουμε με τη χρήση κώδικα HTML; Μερικά από τα ερωτήματα που θα απαντήσουμε αρχικά σε αυτό το Course. Στην συνέχεια θα δούμε πώς μας βοηθούν τα Stylesheets, τι είναι τα CSS και πώς όλα αυτά συνδυάζονται για να εμφανιστεί στον browser του χρήστη το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εδώ θα βάλουμε μαζί τις βάσεις, για να γίνετε ένας σωστός front-end developer και να δημιουργήστε τη δική σας ιστοσελίδα!
Τμήματα: Τετάρτη, 06 Σεπ 2017, Τετάρτη, 13 Σεπ 2017, Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, Τετάρτη, 27 Σεπ 2017.
PHP for Beginners. An Introduction to Modern Programming with PHP
Η PHP είναι μία γλώσσα server-side scripting σχεδιασμένη για web development. Κατά τη διάρκεια αυτού του εισαγωγικού μαθήματος της PHP, οι αρχάριοι προγραμματιστές θα ανακαλύψουν τις θεμελιώδεις έννοιες που θα χρειαστούν για να γίνουν ειδικοί σε αυτή.
Τμήματα: Πέμπτη, 14 Σεπ 2017, Πέμπτη, 21 Σεπ 2017, Πέμπτη, 28 Σεπ 2017.
WordPress: Introduction to Content Management
Το σεμινάριο έχει ως στόχο να μάθει στους συμμετέχοντες πώς μπορούν να δημιουργήσουν με ευκολία αλλά και αποτελεσματικότητα περιεχόμενο, στην πλατφόρμα του WordPress, να οργανώσουν το σκελετό του site τους, να διαμορφώνουν και να προσαρμόζουν περιεχόμενο ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Τμήματα: Τετάρτη, 13 Σεπ 2017, Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, Τετάρτη, 27 Σεπ 2017.
An introduction to WordPress theming for beginners
Η δημιουργία ενός θέματος για το WordPress είναι πιο εύκολη από ποτέ στις μέρες μας (θεωρητικά, ένα αρχείο index.php και ένα αρχείο style.css είναι το μόνο που χρειάζεστε!). Αλλά αν σκοπεύετε να δημιουργήσετε ένα καλό θέμα, θα χρειαστεί να έχετε σωστές βάσεις. Σε αυτό το μάθημα θα δούμε τις βασικές πρακτικές για το πως πρέπει να δομήσουμε το θέμα μας για να γίνει τέλειο.
Τμήματα: Παρασκευή, 01 Σεπ 2017, Παρασκευή, 15 Σεπ 2017, Παρασκευή, 22 Σεπ 2017.
How to use your personal Social Media
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν μαζικό αντίκτυπο στην προσωπική και επαγγελματική ζωή μας. Έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και αλληλεπιδρούμε με τους φίλους και τις οικογένειες μας και επηρεάζουν την οικονομία και την κοινωνία σε ατομικό αλλά και συλλογικό επίπεδο. Ωστόσο, κρύβουν και συγκεκριμένους κινδύνους, οι οποίοι με την κατάλληλη εκπαίδευση, μπορούν να αντιμετωπιστούν.
Τμήματα: Δευτέρα, 11 Σεπ 2017, Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, Δευτέρα, 25 Σεπ 2017 .
Social Media: Getting Started with Digital Marketing
Το workshop έχει στόχο να δώσει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκπαιδευτούν στη χρήση σημαντικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, να μάθουν τον τρόπο μέτρησης της αποτελεσματικότητας του Digital Marketing και να δουν βέλτιστες πρακτικές απο καταξιωμένα brands.
Τμήματα: Δευτέρα, 11 Σεπ 2017, Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, Δευτέρα, 25 Σεπ 2017 .
Digital CV – How to brand yourself
It’s the digital era! Οι μελλοντικοί σου εργοδότες βρίσκονται online, εσύ; Πώς μπορείς να δημιουργήσεις ένα digital cv και να κάνεις το profile σου ελκυστικό; Ποια είναι τα top skills για το 2017; Μάθε πώς να παρουσιάζεις τα πιο δυνατά σου σημεία και χτίσε ένα “brand” γύρω από τον εαυτό σου. Ανακάλυψε top tips από διεθνείς recruiters αλλά και τα DO’s & DON’T’S που προτείνονται να ακολουθήσεις ή να αποφύγεις…και μείνε “linked”!
Τμήματα: Δευτέρα, 04 Σεπ 2017,Δευτέρα, 11 Σεπ 2017, Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, Δευτέρα, 25 Σεπ 2017 .
Digital Design Thinking, the fundamentals
Σε αυτό το workshop θα αποκτήσετε μία βαθύτερη κατανόηση των βασικών εννοιών του Design Thinking. Θα μάθετε για τη διαδικασία αλλά και τις μεθοδολογίες και τα εργαλεία που χρειάζεστε για να αναλύσετε προβλήματα και δυσκολίες, πως να προχωρήσετε στη δημιουργία μίας ομάδας και να εφαρμόσετε δημιουργικές λύσεις.
Τμήματα: Τετάρτη, 13 Σεπ 2017, Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, Τετάρτη, 27 Σεπ 2017.
Digital Product Design, the fundamentals
Το workshop εστιάζει στο ρόλο ενός designer από την δημιουργία μίας ιδέας μέχρι την τελική μορφοποίησή της σε προϊόν ή υπηρεσία. Μέσω της θεωρίας και συγκεκριμένων μεθοδολογιών θα σχηματίσετε μία ευρεία εικόνα του πως η στρατηγική, η ξεχωριστή αντίληψη του κάθε χρήστη, η έρευνα, η διάδραση, η χρηστικότητα και η κίνηση συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ενθουσιώδεις χρήστες και μοναδικές εμπειρίες.
Τμήματα: Τρίτη, 12 Σεπ 2017, Τρίτη, 19 Σεπ 2017, Τρίτη, 26 Σεπ 2017.