Από τις 23 έως τις 29 Ιουνίου φιλοξενήθηκε στο CelestyalNefeli, το CruiseInn, η πρώτη εν πλω κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας, με έμφαση στον Τουρισμό, την Οινογαστρονομία και την Ναυτιλία. Το κρουαζιερόπλοιο επέστρεψε στο λιμάνι του Λαυρίου από όπου είχε ξεκινήσει, έχοντας αναδείξει τις τρεις νικήτριες επιχειρηματικές ιδέες, από αυτές που σχηματίστηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.
Το CruiseInn συνδιοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από το ThinkBiz, τον πρώτο σύλλογο επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με έδρα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και την CelestyalCruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια. Για πρώτη φορά, η κρουαζιέρα του CruiseInn ήταν επταήμερη, και οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τη Σαντορίνη, τη Σμύρνη, το Ναύπλιο, τα Χανιά, τη Ρόδο, το Τσεσμέ και τη Μύκονο.
Μαζί στο κρουαζιερόπλοιο τουCruiseInn βρισκόταν το What’sUp, το οποίο παρείχε απεριόριστη πρόσβαση στο ίντερνετ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Οι νικητές ανακοινώθηκαν σε μια ιδιαίτερη παρουσίαση που έλαβε χώρα εν πλω κατά την τελευταία ημέρα της κρουαζιέρας και πλέοντας από το Τσεσμέ, στο νησί της Μυκόνου. Στην τελετή αυτή παραβρέθηκε η κυρία Δήμητρα Βλάχου, MarketingManager της CelestyalCruises, η οποία ως οικοδεσπότης αλλά και μέλος της οργανωτικής επιτροπής, καλωσόρισε τους 30 συμμετέχοντες και συνέβαλε στην επιλογή των νικητήριων ομάδων.
Αναλυτικά, νικήτριες αναδείχτηκαν οι παρακάτω ομάδες:
Βλάχου Δήμητρα (CelestyalCruises), Γκιόκας Κωνσταντίνος, Αθανασούλιας Γεώργιος, Λαμπροκωστόπουλος Αθανάσιος, ΛουμίδηΚορίνα, Αρβανίτη Έυα
Το ΤravelQuest είναι ένα διαδραστικό παιχνίδι το οποίο σκοπεύει να καινοτομήσει στον ταξιδιωτικό κλάδο παρέχοντας μοναδικό περιεχόμενο και ένα μέσο για την αυθεντική τοπική εμπειρία.
Καφετζής Μιχάλης, Σκαθαρούδης Χρήστος, Παππάς Άγγελος, Ζούργος Γιώργος, Τζημήκας Δημήτριος
Το CruiseTAG χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για την εξατομίκευση και την ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη, τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης δεδομένων μίας κρουαζιέρας και την αύξηση της ασφάλειας των επιβατών ενός πλοίου.
ToNymfee αποτελεί πλατφόρμα για τη διοργάνωση γαμήλιων εκδηλώσεων σε συγκεκριμένους προορισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού, συνδυάζοντας το ταξίδι, τον τουρισμό και την τελετή. Ακόμη, αναλαμβάνει την σύνδεση επαγγελματιών με τα ενδιαφερόμενα ζευγάρια.
Η CelestyalCruises απένειμε χρηματικό έπαθλο ύψους 3.500 ευρώ στην νικήτρια ομάδα, ενώ οι ομάδες θα υποστηριχθούν από υπηρεσίες εκπαίδευσης και επιχειρηματικής ανάπτυξης των ιδεών τους από συνεργάτες της διοργάνωσης, όπως τοACEin, τοOrangeGrove, τοInternational MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η isMOOD, η Flashchat, ηMoosend, η proto.io, τοpapaki.gr, ηReframe, ηTreasureLab και ηViralLoops.
Οι ομάδες εργάστηκαν εν πλω για επτά ημέρες, με σκοπό να αναπτύξουν τις ιδέες τους με ένα πλάνο βέλτιστο για τη μελλοντική τους ανάπτυξη. Παράλληλα έλαβαν εκπαίδευση σε ειδικά θεματικά workshops πάνω στο πλοίο και στο τέλος παρουσίασαν τις ιδέες τους σε επιτροπή διεκδικώντας τα έπαθλα. Πριν την αναχώρηση, έλαβε χώρα ειδικό εκπαιδευτικό bootcamp πάνω στο πλοίο. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με πάνω από 30 επαγγελματίες της βιομηχανίας του τουρισμού, πολλές τοπικές αγορές, αλλά και τουρίστες, μέσα από έναν μόνο επιχειρηματικό διαγωνισμό. Το πρόγραμμα του CruiseInn συνείσφερε στην ενίσχυση των τοπικών επιχειρηματικών κοινοτήτων, τη σύνδεσή τους με το κεντρικό startup οικοσύστημα της χώρας αλλά και την υποστήριξη νέων επιχειρηματιών να συνδεθούν με πολλές αγορές με τους ελάχιστους δυνατούς πόρους.
Μαζί με τους συμμετέχοντες, στο CelestyalNefeli ανέβηκαν και εξειδικευμένοι μέντορες, από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των startups, οι οποίοι καθοδήγησαν στα βήματά τους τις ιδέες που σχηματίστηκαν. Πρόκειται για τους Βαγγέλη Ασβεστά, DistributionAccountManager / Cloud&IoTSpecialist από τη Cisco, Δάφνη Τσεβρένη, ιδρύτρια της εταιρείας ClioMuse, Δώρα Τραχανά, Business Development and International CollaborationsManager στο ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Κατερίνα Στυλιανίδου και Εύα Μπούζη από την Generation-Y, Θωμά Παπασπύρο CTO της ViralLoops, Ελισσάβετ Αδαμίδου, UX/UI Designer από την AnotherCircus και Ζωή Νόβακ, Foodtourismconsultant και projectmanager στο Aephoria.net.
Το CruiseInn έχει βραβευθεί με StartupGreeceAward 2016 και EventAward 2016, καθώς αποτελεί με διαφορά τον απόλυτο “hackathon” επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, συνδυάζοντας ένα εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικής εκπαίδευσης και την απολαυστική εμπειρία διασκέδασης μίας κρουαζιέρας στο Αιγαίo.
Platinum χορηγός του CruiseInn 2017 είναι τοWhat’sUp, το οποίο υποστηρίζει με αυτό τον τρόπο και έμπρακτα την φοιτητική επιχειρηματικότητα και την καινοτομία ανάμεσα στους νέους.
Χορηγοί του CruiseInn είναι οι εταιρείεςCiscoGreece,Generation Y,e-food.gr και ταAldemarResorts.
Την αιγίδα τους προσφέρουν το Υπουργείο Τουρισμού, ο Δήμος Ρόδου, ο Δήμος Χανίων, ο Δήμος Μυκόνου, ο Δήμος Ναυπλιέων, η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας, οι Έλληνες Κατασκευαστές Ναυτιλιακού Εξοπλισμού, το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής, ο Σύνδεσμος Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος, το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας και τοBlueGrowth.
Επιπλέον υποστήριξη προσφέρουν, η Ένωση Λεμβούχων Σαντορίνης, ταΚΤΕΛ Θήρας, τοMario, τοmastihashop, η MECCA, ηApivita, η Elbisco, ηGAEA.
Οι διαγωνιζόμενοι εργάστηκαν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο σαλόνι με την υποστήριξη τηςpoofomania.gr.
Χορηγοί επικοινωνίας του CruiseInn είναι Η Καθημερινή, τοFnBDaily, τοFortuneGreece, ηHuffPostGreece, τοNewmoney, τοOneman, το Kariera.gr, τοRise και ο Best 92,6. Mediapartners ήταν το επιχειρώ, τοGetBusy, το SBC TV, τοPortnet, τοStartup.gr και τοSkywalker. Χορηγοί της διαδικτυακής επικοινωνίας ήταν τοIt’sPossible, τοMyStudentPass, τοNeolaia, το Neopolis, τοStepUp και το SupportBusiness.
Ακολούθησε το CruiseInn στοFacebook, τοTwitter και τοInstagram.
Let’sGetCruiseInn!