TradeUSA και Specialty Food Association: Εμπορική Αποστολή και Συμφωνία Αποκλειστικής Συνεργασίας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε από τo Τμήμα Εξαγωγών «TradeUSA»του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου η διοργάνωση της ελληνικής επιχειρηματικής αποστολής στην μεγαλύτερη εμπορική έκθεση στον κλάδο Specialty Foods των ΗΠΑ, Summer Fancy Food Show 2017 (SFFS), που έλαβε χώρα στις 25-27 Ιουνίου 2017 στη Νέα Υόρκη.

Στην ελληνική αποστολή του TradeUSA, συμμετείχαν οι εταιρίες AegeanNaturals, Pallas Confections, PAMI, Ροδούλα και World Excellent Products(Λάδι 5) οι οποίες είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν εξατομικευμένες b2b συναντήσεις με Αμερικανικές εταιρίες εισαγωγής, διανομής, και εμπορίας τροφίμων & ποτών. Το αποτέλεσμα ήταν να πραγματοποιηθούν 24 συναντήσεις στο σύνολο ενώ οι εταιρίες είχαν την δυνατότητα τόσο να προβούν σε εμπορικές συμφωνίες, όσο και να αντλήσουν εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες για τη δομή και τη δυναμική της αγοράς που αφορά τα προϊόντα τους. Ταυτόχρονα, και διαμέσου εμπειρικών επισκέψεων, σε super markets, convenient stores και delicatessen οι εταιρίες είχαν τη δυνατότητα να συλλέξουν χρήσιμες ποιοτικές αλλά και ποσοτικές πληροφορίες για την αποτελεσματικότερη διείσδυσή τους στην Αμερικανική αγορά.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης και με αφορμή τον εορτασμό 65 ετών, η Specialty Food Association, δημιούργησε ένα νέο χώρο με την ονομασία “Level UP”. Στο συγκεκριμένο χώρο, παρουσιάστηκαν μελλοντικές καταναλωτικές τάσεις, νέες διαδικασίες παραγωγής προϊόντων, καινούριοι τρόποι εμπλουτισμού της εμπειρίας του καταναλωτή μέσα στα καταστήματα λιανεμπορίου καθώς και πρωτοποριακά προϊόντα με «διαφορετικές» για τα σημερινά δεδομένα γεύσεις. Σημαντικό σημείο του “Level UP” ήταν και η παρουσίαση στοιχείων της αγοράς σε συνεργασία με τις εταιρίες Mintel και Hartmann.
Η είδηση ωστόσο ήρθε με την έναρξη της SFFS17, καθώς το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, διαμέσου του TradeUSA και η SpecialtyFood Association ήρθαν σε προφορική συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας για την Ελλάδα. Η συνεργασία αφορά τους άξονες:

  • εμπορικής δικτύωσης και πιστοποίησης
  • εκπαίδευσης
  • έρευνας αγοράς
Οι συζητήσεις αναμένονται να ολοκληρωθούν το Νοέμβριο του 2017 όπου θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες τεχνικές λεπτομέρειες  που θα διαμορφώσουν το πλαίσιο της συνεργασίας των δυο πλευρών με απώτερο σκοπό την έναρξη της συνεργασίας από τη Winter Fancy Food 2018 που θα διεξαχθεί στις 21 – 23 Ιανουαρίου 2018 στο Σαν Φρανσίσκο.

Να σημειωθεί ότι η SFFS17 αποτελεί τη μεγαλύτερη εμπορική έκθεση στον κλάδο Specialty Foods των ΗΠΑ, συγκεντρώνοντας παραγωγούς από όλο τον κόσμο καθώς και αγοραστές / εισαγωγείς / διανομείς από όλη την Αμερική καθώς κάτω από μία στέγη παρουσίασαν περισσότερα από 180.000 προϊόντα, σε 21.000 επισκέπτες και 2.600 εκθέτες από συνολικά 46 χώρες. Οι μεγαλύτεροι διεθνείς εκθέτες προέρχονταν από την Ιταλία, την Ισπανία, την Γαλλία, την Ελλάδα και την Τουρκία με την τελευταία να είναι η τιμώμενη χώρα για φέτος.