Γιατί άραγε στη digital εποχή οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου συνεχίζουν να επενδύουν στον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων τους και την επέκταση των δικτύων; Πόσο μπορεί η αρχιτεκτονική και η διακόσμηση ενός καταστήματος να εντυπωσιάσει τους πελάτες και να αυξήσει την απόδοση του σημείου πώλησης; Ποια καταστήματα πρωτοπορούν στη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, δίνοντας στον πελάτη αυτό που θέλει, όπου κι αν βρίσκεται; Τι λένε οι ερευνητές για το πόσο σημαντικό παραμένει το φυσικό κατάστημα στο μέλλον, παραμένοντας η κύρια πηγή τζίρου;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν στις 25 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, στο πλαίσιο του συνεδρίου «The Store: Physical Evolution!». Ομιλητές-εκπρόσωποι επιχειρήσεων λιανικής, θα παρουσιάσουν επιτυχημένες πρακτικές, που αφορούν σε διάφορους τομείς εκσυγχρονισμού του φυσικού καταστήματος. Μεταξύ άλλων, θα παρουσιαστούν: το Apivita Experience Store, το ανακαινισμένο και “πράσινο” «ΑΒ Μακεδονία» της ΑΒ Βασιλόπουλος, το Playmobil FunPark, που μεταμορφώθηκε σε ένα σύγχρονο τοπικό προορισμό παιδικής ψυχαγωγίας, το δίκτυο καταστημάτων MastihaShop, που έχει ταξιδέψει τη μαστίχα Χίου σε όλο τον κόσμο, τα pop-up stores Coca-Cola Experiential Pop-Up Store και Επετειακό κατάστημα Misko στο Athens Metro Mall, το νέο high-tech κατάστημα της αλυσίδας Public στο Κολωνάκι, τα Nobacco shops, που επιχειρούν επέκταση στο εξωτερικό, το τυπικό φαρμακείο της γειτονιάς που έγινε Pharmaqueen, το αρτοζαχαροπλαστείο Farine, με την ιδιαίτερη σχεδιαστική ταυτότητα, το Elegance+ concept store, που αναβαθμίζει τη fashion εμπειρία, το νέο funky buddha flagship store στην Ερμού, η αλυσίδα πολιτισμού Ianos, που φέρνει κοντά τους συγγραφείς με το κοινό, το concept store τεχνολογίας 6P6, το κατάστημα-εργαστήριο κοσμημάτων Πριγκιπώ, με τη δημιουργική ατμόσφαιρα, και πολλά ακόμα.
Επίσης, ο Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός σύμβουλος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) κ. Γιώργος Δουκίδης και ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου, θα παρουσιάσουν τις αλλαγές στο φυσικό κατάστημα και την εξέλιξη της σχέσης του πελάτη στην omnichannel εποχή, ενώ οι κύριοι Γιώργος Μπαμπαλιάρης και Giovanni Δημητριάδης, Retail Consultants, θα αναλύσουν τα trends στο λιανεμπόριο διερευνώντας τις σχέσεις μεταξύ digital και φυσικού καταστήματος, των πελατών με τα CRM data, των new digitals με την καινοτόμο τεχνολογία και των πελατών με την εμπειρία (customer experience).
Στο συνέδριο θα συναντηθούν όσοι ενδιαφέρονται για καινοτόμες ιδέες και υλοποιήσιμες προτάσεις στο λιανεμπόριο, οι οποίες αναβαθμίζουν τον φυσικό χώρο πώλησης και την αγοραστική εμπειρία, βελτιώνοντας την απόδοσή του: ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων λιανικής πώλησης και προμηθευτές προϊόντων και λύσεων για τα καταστήματα λιανικής.
Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο θα βρείτε στο www.thestoreconference.gr.