Όλο και πιο εξαρτημένοι από το κινητό τηλέφωνο τους, είναι οι καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν είναι τυχαίο ότι το 40% των κατόχων κινητού ελέγχουν το τηλέφωνό τους μέσα στο πρώτο πεντάλεπτο από τη στιγμή που θα ξυπνήσουν. Το πρώτο που κάνουν οι χρήστες στο κινητό τους τηλέφωνο το πρωί, είναι να ελέγξουν το instant messenger για μηνύματα (35%), ενώ η αμέσως πιο δημοφιλής κίνηση είναι το τσεκάρισμα των emails (22%).
Εργασία και αγορές
Το shopping είναι από τις πιο δημοφιλείς χρήσεις που κάνουν στο κινητό τους οι καταναλωτές, σύμφωνα τουλάχιστον με τις απαντήσεις του 93% των καταναλωτών. Οι χρήστες, σε ποσοστό 90%, δηλώνουν ότι περνούν χαλαρό χρόνο με το κινητό τους, ενώ το 89% απαντά ότι παρακολουθεί τηλεόραση στη συσκευή του. Περισσότερο από το ήμισυ των καταναλωτών (το 58%) αναφέρει ότι έχει χρησιμοποιήσει το κινητό του για να περιηγηθεί σε websites ή apps που αφορούν αγορές, ενώ τουλάχιστον το ένα τρίτο (το 38% ) δηλώνει ότι το κάνει κατ’ ελάχιστοι μία φορά την εβδομάδα. Επιπλέον, το 40% των χρηστών απαντά ότι χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να πληρώσει αγαθά και υπηρεσίες.
Τα δεδομένα
Η ίδια έρευνα αποκαλύπτει τα κριτήρια με τα οποία οι σημερινοί κάτοχοι κινητών τηλεφώνων επιλέγουν πάροχο. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, τα δεδομένα γίνονται όλο και πιο σημαντικά για τους καταναλωτές. Σε αυτό το πλαίσιο κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι ότι το κόστος των data, η διαθεσιμότητα 4G/LTE δικτύων και η ποιότητα της σύνδεσης στο Διαδίκτυο είναι από τα βασικά κριτήρια, τα οποία λαμβάνουν υπόψη τους κατά την αλλαγή παρόχου.