Η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί για να μετατρέψετε έναν επισκέπτη της ιστοσελίδας σας σε πελάτη. Ανεξάρτητα από το είδος και την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρετε, εάν οι επισκέπτες σάς θεωρούν αξιόπιστο προμηθευτή, θα πραγματοποιήσουν σίγουρα αγορά από το e–shop σας. Αντίθετα, εάν κατά τη διαδικασία μιας αγοράς ο επισκέπτης υποψιαστεί ότι τον εκμεταλλεύεστε, πιθανόν να μην ολοκληρώσει την αγορά του. Επειδή λοιπόν οι πωλήσεις είναι ζήτημα εμπιστοσύνης, δημιουργήσαμε το παρόν άρθρο προκειμένου να σας προτείνουμε 7 τρόπους για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.
Η ασαφής διατύπωση, η εξεζητημένη γραφή και η κατάχρηση ορολογίας αποθαρρύνουν και τελικά απομακρύνουν έναν επισκέπτη. Προτιμήστε να γράφετε σε απλή και κατανοητή γλώσσα, ώστε το κοινό να σας καταλαβαίνει και τελικά να θέλει να συνεχίσει την περιήγηση στην ιστοσελίδα σας. Η καθαρή διατύπωση κερδίζει την εμπιστοσύνη του κοινού, γιατί δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης και προβληματισμού.
Εάν επιθυμείτε να επενδύσετε στα κείμενα ενός e–shop, δώστε περισσότερη προσοχή στα επιχειρήματα με τα οποία θα πείσετε το κοινό σας. Σε κάθε περίπτωση να έχετε στο μυαλό σας το προφίλ των επισκεπτών. Το τέλειο επιχείρημα είναι αυτό που καταφέρνει να πείσει τον πελάτη ότι η ζωή του θα γίνει καλύτερη μετά την αγορά του προϊόντος.
Δεν είναι καθόλου επαγγελματικό να καυχιέστε για τα προϊόντα σας, αναφερόμενοι διαρκώς στην ποιότητά τους. Εάν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας είναι πράγματι ποιοτικά, αφήστε τους ίδιους τους πελάτες να μιλήσουν για αυτά. Ο πιο απλός τρόπος είναι ζητώντας τους να γράψουν μία κριτική για τα προϊόντα σας. Ένας ευχαριστημένος πελάτης αποτελεί για εσάς την καλύτερη διαφήμιση. Για αυτό, θα πρέπει να τοποθετείτε τις αξιολογήσεις πελατών σε εμφανές σημείο στο site σας. Περιοχές κάτω από το καλάθι αγορών ή κοντά σε call–to–actions είναι ιδιαίτερα εύστοχες. Επιπλέον, καλό είναι οι κριτικές να είναι υπογεγραμμένες με ονοματεπώνυμο και να συνοδεύονται από φωτογραφία, με τη συγκατάβαση πάντα του πελάτη.
Σήμερα, κάθε ιστοσελίδα μπορεί να αποκτήσει, εφόσον το επιθυμεί, πιστοποιητικό ασφαλείας SSL. Ωστόσο, αν η πιστοποίηση που διαθέτετε προέρχεται από μία έγκυρη υπηρεσία ηλεκτρονικής ασφάλειας, τότε είναι σημαντικό να προσθέσετε τη «σφραγίδα» της στο e–shop σας.
Tip: Ένα e–shop που είναι ασφαλές εμπνέει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών του. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι, για να εξασφαλίσετε το website security του e–shop σας.
Οι εικόνες που χρησιμοποιείτε στο site σας θα πρέπει να είναι αυθεντικές. Τίποτα δεν κλονίζει περισσότερο την εμπιστοσύνη των πελατών από το να βλέπει σε ένα site εικόνες αγορασμένες που δεν αντιστοιχούν σε πραγματικά πρόσωπα, αλλά σε επαγγελματικά μοντέλα.
Οι επισκέπτες ενός e–shop θέλουν να γνωρίζουν τη διεύθυνση του φυσικού καταστήματος, σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα με την αγορά τους. Ακόμα κι αν οι ηλεκτρονικές αγορές σήμερα πολλαπλασιάζονται μέρα με τη μέρα, είναι σημαντικό να έχετε επίσης ένα φυσικό κατάστημα, το οποίο μπορεί να επισκέπτεται το κοινό σας.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε το κοινό σας να επισκέπτεται το κατάστημά σας, μπορείτε να προσθέσετε τη διεύθυνσή σας κατά τη διαδικασία του checkout και την ολοκλήρωση μιας αγοράς. Η κίνηση αυτή θα αυξήσει σημαντικά την εμπιστοσύνη που έχουν οι πελάτες για το e–shop σας.
Καθώς ένας επισκέπτης προσθέτει προϊόντα στο καλάθι, αρχικά είναι ευτυχισμένος με τις επικείμενες αγορές του. Όμως, λίγο πριν πατήσει το κουμπί της αγοράς, δημιουργούνται οι πρώτες αμφιβολίες. Τι θα συμβεί μετά το checkout; Θα προστεθούν επιπλέον χρεώσεις μεταφορικών;
Για να καθησυχάσετε το κοινό σας, θα πρέπει να διευκρινίσετε στους πελάτες σας λίγο πριν ολοκληρώσουν την παραγγελία τους ότι δεν θα επιβαρυνθούν με επιπρόσθετους φόρους. Μια τέτοια δήλωση καθιστά το e–shop σας αξιόπιστο και ασυνείδητα διευκολύνει έναν επισκέπτη να πραγματοποιήσει μία αγορά.
Στη Develop Greece πιστεύουμε πως ένα e–shop δεν είναι απλά μία λίστα με προϊόντα. Όπως ένα φυσικό κατάστημα θα πρέπει να είναι καλοστημένο και φροντισμένο για να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών, έτσι και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να διαθέτει υψηλό σχεδιασμό και να προσφέρει ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης στον χρήστη.
Παράλληλα, ένα e–shop θα πρέπει να παρουσιάζει ένα όραμα, με άλλα λόγια μία φιλοσοφία πάνω στην οποία στήθηκε ολόκληρο το κατάστημα. Η ιστορία της επιχείρησής σας, οι εγκαταστάσεις της, οι αξίες πάνω στις οποίες σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε ένα προϊόν είναι στοιχεία που πρέπει να μοιραστείτε με τους πελάτες σας. Η κατασκευή ενός e–shop βασίζεται σε ένα ολόκληρο πλάνο ανάλυσης της αγοράς και των αναγκών μιας επιχείρησης, για αυτό είναι καλό να ανατίθεται σε εξειδικευμένα agencies, που μπορούν να προσφέρουν ολοκληρωμένη υποστήριξη στον τομέα της κατασκευής και της συντήρησης.
Είναι στο χέρι σας να μετατρέψετε τους επισκέπτες του e–shop σας σε πιστούς πελάτες. Η εμπιστοσύνη των πελατών είναι κάτι που χτίζεται με τον χρόνο αλλά και με τον σωστό σχεδιασμό. Εάν λοιπόν επιθυμείτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας, σας προτρέπουμε να μελετήσετε μία προς μία τις παραπάνω συμβουλές και να επιλέξετε αυτήν που ταιριάζει καλύτερα σε εσάς και το e–shop σας.