Με σκοπό την ενημέρωση για την παρούσα κατάσταση και τις προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα, την ανάδειξη νέων επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και την ανάλυση των βασικών θεμάτων που σχετίζονται με την ανάπτυξη γενικά του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στη χώρα μας, διοργανώνεται το 12ο E-Business Forum.
Το E-Business Forum διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Greca και του ΣΕΠΕ και με τη συνεργασία του ΣΕΚΕΕ, αύριο Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2015 και ώρα 9.00, στο ξενοδοχείο Divani Caravel.
Ειδικότερα, το 12ο E-Business Forum περιλαμβάνει τα εξής:
Κορυφαίοι επαγγελματίες μεγάλων επιχειρήσεων παρουσιάζουν σύγχρονες επιτυχημένες πρακτικές γύρω από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Όπως κάθε χρόνο, παρουσιάζονται οι μεγαλύτερες έρευνες για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, τη συμπεριφορά των on-line καταναλωτών, το ψηφιακό marketing και τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και το πώς οι Έλληνες αντιμετωπίζουν τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα.
Θα παρουσιασθούν βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας και προβολής μέσω social networks και community sites, καθώς και case-studies ελληνικών επιχειρήσεων που αξιοποιούν το διαδραστικό μάρκετινγκ. Επίσης θα παρουσιασθούν εφαρμογές, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές που αφορούν την αξιοποίηση του κινητού σε στρατηγικές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για το mobile office αλλά και προχωρημένες υπηρεσίες προς καταναλωτές.
Νέοι διαδικτυακοί επιχειρηματίες θα παρουσιάσουν τα καινοτόμα επιχειρηματικά τους μοντέλα και τις εμπειρίες τους στα πρώτα τους βήματα.
Σημαντικά στελέχη θα συζητήσουν θέματα και προβληματισμούς για τη στελέχωση και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, την παροχή υπηρεσιών στο διαδίκτυο, την τηλε-εκπαίδευση και την εύρεση στελεχών
Επίσης, έπειτα από τη μεγάλη επιτυχία που παρουσίασαν στην αντίστοιχη περσινή διοργάνωση, θα πραγματοποιηθούν Workshops, όπου καταξιωμένοι επαγγελματίες θα παρουσιάσουν τις πιο σύγχρονες πρακτικές, τεχνικές και εργαλεία για ψηφιακές πωλήσεις και marketing: customer engagement, εστιασμένο marketing, επιχειρηματικά σχέδια, αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων, κλπ.