Η πρόσφατη έρευνα του IAB Europe “Attitudes to Digital Video Advertising” δείχνει ότι η δύναμη του video advertising συνεχίζει να ενισχύεται, καθώς πλέον, σχεδόν όλοι οι ενδιαφερόμενοι αναπτύσσουν κάποια μορφή ψηφιακής στρατηγικής διαφήμισης με βάση το βίντεο. Μάλιστα, πάνω από το 90% των διαφημιστών, των οργανισμών μέσων ενημέρωσης και των εκδοτών δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το κανάλι του βίντεο. Συνεπώς, για τους αναλυτές δεν αποτελεί έκπληξη ότι το βίντεο video advertising παρουσίασε ρυθμό ανάπτυξης 46% φθάνοντας τα €1,6 δις.
Συνολικά, η έρευνα “AdEx Benchmark” του IAB Europe και της IHS Markit αποκαλύπτει πως όλο και περισσότερες εταιρείες συνειδητοποιούν, πλέον, τις δυνατότητες του κινητού και των φορητών συσκευών γενικότερα, ως ενός σημαντικού καναλιού για τη διαφήμιση. Μάλιστα, η έρευνα εκτιμά ότι οι mobile συσκευές θα συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος στην ευρωπαϊκή online διαφήμιση, διατηρώντας υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Όσον αφορά το video, θα παραμείνει το “κλειδί” για το online advertising, καθώς τα brands βλέπουν σε αυτό έναν ασφαλή τρόπο για να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητά τους. Η δε ευρωπαϊκή τάση, που διαπιστώνει η μελέτη, ακολουθεί κατά πόδας την παγκόσμια τάση, που κι αυτή προσαρμόζεται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.