Δημοσιεύτηκε από τον Ludovic Blecher, Επικεφαλής του Digital News Initiative Innovation Fund της Google
Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό σας ανακοινώνουμε το δεύτερο γύρο χρηματοδότησης της πρωτοβουλίας Digital News Initiative, η οποία αποτελεί τη δέσμευση της Google να χρηματοδοτήσει με πόσο ύψους 150 εκατ. δολαρίων το νέο τρόπο σκέψης και να προσφέρει στους ευρωπαϊκούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς όλων των μεγεθών τη δυνατότητα να δοκιμάσουν νέα πράγματα, να πειραματιστούν και να καινοτομήσουν στον ψηφιακό χώρο. Σήμερα, οι υπεύθυνοι κάθε έργου ενημερώνονται πως η χρηματοδότηση ανέρχεται στα 24 εκατομμύρια δολάρια και θα την διεκδικήσουν 124 συνολικά έργα που προέρχονται από 25 χώρες της Ευρώπης.
Τον Οκτώβριο του 2015, δημοσιεύσαμε την πρώτη έκκληση για συμμετοχές στο Digital News Initiative Innovation Fund. Από τότε, η ομάδα μας είχε την ευκαιρία να μιλήσει σε χιλιάδες φιλόδοξα Ευρωπαϊκά γραφεία ενημέρωσης, ιδιώτες, παραδοσιακούς εκδοτικούς οίκους, startups και ακαδημαϊκούς και να ανακαλύψουμε ένα εντυπωσιακό αριθμό έρευνας και ανάπτυξης που σημειώνεται στον ειδησεογραφικό κλάδο. Με την σημερινή ανακοίνωση χρηματοδότησης, το Digital News Initiative Innovation Fund έχει μοιράσει για αυτές τις προσπάθειες μέχρι στιγμής 51 εκατομμύρια ευρώ, και είμαστε ακόμα στην αρχή.
Δείτε σχετικό βίντεο εδώ
Σε αυτόν τον δεύτερο γύρο χρηματοδότησης, επιπροσθέτως στα κυρίως κριτήρια επίδρασης, καινοτομίας και σκοπιμότητας του έργου που έχουν τεθεί ως παράμετροι από την αρχή της Χρηματοδότησης, αναζητήσαμε έργα που έχουν κυρίως το χαρακτήρα της κοινοπραξίας. Τα έργα που ξεχώρισαν δίνουν προτεραιότητα σε συνεργατικές προσεγγίσεις ανάμεσα σε εκδότες, ακαδημαϊκούς, σχεδιαστές και επιχειρηματίες, που βρίσκονται στην ίδια χώρα και σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Λάβαμε περισσότερες από 800 υποψηφιότητες έργων από 25 χώρες, και από τα 124 έργα που έχουν ήδη χρηματοδοτηθεί, τα 43 είναι εστιασμένα στην συνεργατικότητα και στον συνεταιρισμό. Επίσης μεταξύ των 30 μεγάλα έργων που επιλέχθηκαν για χρηματοδότηση, τα 15 είναι κοινοπραξίες. Βλέπουμε αυτήν την συνεργασία- ανάμεσα σε χώρες, γραφεία ειδήσεων, και εξειδικεύσεις- ως μια καταπληκτική ευκαιρία να ενεργοποιηθεί το ευρωπαϊκό οικοσύστημα ειδήσεων με νέες ιδέες, νέες τεχνολογίες και πολλά άλλα.