«Οι κατασκευαστές αντιμετώπισαν πολλές προκλήσεις το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, στις οποίες περιλαμβάνεται η αδύναμη επίδοση της αγοράς κατά το διάστημα του back-to-school και η συνεχής χαμηλή ζήτηση από πλευράς καταναλωτών, ιδιαίτερα στις αναδυόμενες αγορές» σχολιάζει σε ανάλυσή της η Gartner.
Οι αναλυτές της εταιρείας αναγνωρίζουν δύο θεμελιώδη ζητήματα, που έχουν επηρεάσει τα αποτελέσματα της αγοράς των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Το ένα σχετίζεται με την παράταση της διάρκειας ζωής του υπολογιστή, που έρχεται ως συνέπεια της πληθώρας των συσκευών των καταναλωτών στις ώριμες αγορές. Το δεύτερο συνδέεται με τη χαμηλή ζήτηση των καταναλωτών PC στις αναδυόμενες αγορές.