Το nutrinsider βοηθάει τους καταναλωτές να κάνουν πιο έξυπνες αγορές στα supermarkets ενώ παράλληλα λειτουργεί και ως σύμβουλος υγιεινής διατροφής.
Ενισχύει την επώνυμη και στοχευμένη ζήτηση, με αποτέλεσμα να λειτουργεί ως συμπληρωματικό μέσο στην επικοινωνία των FMCG προϊόντων.
Έχει βραβευτεί ως App της Χρονιάς 2015 στο Infocom Mobile World και με Silver στην κατηγορία App for Consumer στο Cyta Mobile Excellence Awards.
Σε ποιούς απευθύνεστε και τι όφελος μπορούν να έχουν?
Αν οι καταναλωτές ενημερώνονται σε καθημερινή βάση από το nutrinsider μπορούν να γλιτώσουν έως και 40% από το ετήσιο budget που δίνουν για τις αγορές τους.
Παράλληλα μέσα από το ειδικό section της υγιεινής διατροφής μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την υγεία τους.
Ο Μιχάλης Πέτρου έχει σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες στη Νομική Αθηνών και έχει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διαφήμιση από το University of Hertfordshire. Εργάζεται από το 1996 σε διαφημιστικές εταιρείες ως Creative Director και έχει βραβευτεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε φεστιβάλ δημιουργικότητας όπως είναι τα Ermis Awards και MoFilm – Cannes Festival. Είναι μέλος του International Αdvertising Association. Από το 2014 είναι συνδημιουργός του StartUp nutrinsider.