Ρωτήσαμε μερικά ελληνικά startups να μας πουν τα Online Tools και Websites που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τα αποτελέσματα από: Taxibeat, Moosend, Douleutaras, Growthrocks, Viral Loops, Appocalypsis, Spitogatos.
Πρώτη δουλειά μόλις μπούμε στο γραφείο, ανοίγουμε το Slack (slack.com/)! Για τα e-mails μας χρησιμοποιούμε Google Apps (apps.google.com). Για τα αρχεία μας χρησιμοποιούμε Google Drive (drive.google.com/) και Dropbox (www.dropbox.com/).
Για τα Website μας χρησιμοποιούμε Google Analytics (www.google.com/analytics/), Crazyegg (crazyegg.com/) και εννοείται Appocalypsis (appocalypsis.com/
Όταν θέλουμε να “ψάξουμε” και να μάθουμε για τον ανταγωνισμό μας ή ένα άλλο website χρησιμοποιούμε Similar Web (similarweb.com/), Crunchbase (crunchbase.com/) και Builtwith (builtwith.com/).
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε Viral Campaigns τότε Viral-loops.com (viral-loops.com/)
Για tracking των e-mails χρησιμοποιούμε Signals by Hubspot (www.hubspot.com/products/sales/sales-tools).
Όταν πεινάμε … τότε Forky (forky.gr/) και E-food (efood.gr/) και delivery.gr μέσω slack
Slack: Eίναι το εργαλείο που χρησιμοποιούμε για την καλύτερη επικοινωνία ανάμεσα σε όλα τα μέλη της ομάδας μας. Το Slack θυμίζει το WhatsApp, αλλά απευθύνεται κατεξοχήν σε επαγγελματικές ομάδες και μας έχει βοηθήσει πολύ. (slack.com/)
Google Drive: Το εργαλείο που χρησιμοποιούμε για να αποθηκεύουμε στο cloud τα αρχεία μας, αλλά και να δουλεύουμε ταυτόχρονα τα ίδια projects. (www.google.gr/drive/about.html)
Asana: Μας επιτρέπει να οριζούμε και να ελέγχουμε τους βραχυπρόθεμους και μακροπρόθεσμους στόχους μας, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. (asana.com/)
Sunrise: Είναι το ηλεκτρονικό μας ημερολόγιο. (calendar.sunrise.am/)
Jira: Μελετάμε και ελέγχουμε όλα τα development project μας και εντοπίζουμε πόσο χρόνο καταναλώνουμε σε καθένα από αυτά. (www.atlassian.com/software/jira)
slackbots:
Τα υπόλοιπα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για monitoring του business είναι internally developed (BI, Financial Analysis, commercial performance, CRM κλπ)
Η καλημέρα μας ανήκει στο Slack. Eίναι το εργαλείο που χρησιμοποιούμε για την άμεση επικοινωνία μεταξύ μας και έχει σε πολύ μεγάλο βαθμό υποκαταστήσει το email ως τρόπο επικοινωνίας εσωτερικά. Εκεί, μέσα από one-to-one επικοινωνία και μέσα από θεματικά κανάλια, τα μέλη της ομάδας, σε όποια χώρα κι αν βρίσκονται, επικοινωνούν, μοιράζονται αρχεία, ανταλλάσουν ιδέες, επιλύουν προβλήματα. Έχουμε κανάλια για το product, το design, το support, το marketing, για το QA, για τους devs, για οτιδήποτε μας απασχολεί… Δεν περιοριζόμαστε όμως μόνο εκεί. Στο Slack μας θα βρει κανείς και πολλά κανάλια για να μοιραστεί ενδιαφέροντα άρθρα, να οργανώσει μια ομαδική έξοδο ή δραστηριότητα. Το Slack δεν κλείνει ποτέ. Το παίρνουμε μαζί στο κινητό μας και παραμένουμε συνδεδεμένοι 24/7.
Το Τrello αποτελεί το δεξί μας χέρι σε ό,τι αφορά την οργάνωση των εργασιών κάθε ομάδας. Εκεί καταγράφουμε και αναλύουμε όλα τα πρότζεκτ μας, αναθέτουμε tasks στην ομάδα μας και με μία γρήγορη ματιά έχουμε πλήρη εικόνα των deliverables και της εξέλιξης του κάθε πρότζκετ. Το Trello μας βοηθά να συνεργαζόμαστε και να κατακερματίζουμε τη δουλειά μας, όπως και να δουλεύουμε από απόσταση χωρίς να χάνεται καμία πληροφορία.
Για την επικοινώνια μέσω email χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα του Gmail, ενώ παράλληλα χρησιμοποιούμε και τα υπόλοιπα εργαλεία της Google, κυρίως το Calendar, το Drive, τα Docs και τα Sheets.
Προτεραιότητα είναι αποθηκεύουμε και να μοιραζόμαστε μεταξύ μας έγγραφα εύκολα, στα οποία να έχουμε πρόσβαση ανα πάσα στιγμή, και παράλληλα να μπορούμε να τα δουλεύουμε ταυτόχρονα με τους συνεργάτες μας. Γι’ αυτό και δεν αποθηκεύουμε τίποτα τοπικά, όλα είναι στο cloud. Ένα ακόμη πολύ χρήσιμο εγαλείο γι’ αυτή τη δουλειά εκτός από το Drive είναι το Dropbox. Ειδικά για την ομάδα του design, είναι σωτήριο.
Για app analytics και app marketing χρησιμοποιούμε μεταξύ άλλων την πλαφτόρμα του Localytics. Μέσα από αυτή, αντλούμε insights για τον τρόπο που οι χρήστες μας χρησιμοποιούν την εφαρμογή, σχηματίζουμε funnels και κάνουμε πιο έξυπνο το targeting συγκεκριμένων segments στη βάση μας.