Στην εποχή του καταιγισμού μηνυμάτων σχετικά με προωθήσεις και εκπτώσεις, που δέχεται καθημερινά ο καταναλωτής, διοργανώνεται από το κλαδικό περιοδικό «σελφ σέρβις» της Boussias Communications, ένα συνέδριο αφιερωμένο στους νέους τρόπους διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών, που αξιοποιούν νέες ιδέες, τεχνολογίες και κανάλια επικοινωνίας. Πρόκειται για τη 2η διοργάνωση του “Promotions & Brand Activation Conference” με τίτλο «Form low price to high value!”, που πραγματοποιείται την Τετάρτη 1 Ιουνίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza (www.promotionsconference.gr).
Η διεθνής εμπειρία, με στοιχεία και παραδείγματα, θα αναλυθεί από αξιόλογους ξένους ομιλητές. Μεταξύ αυτών, η Kina Demirel Beskinazi, Brand Communication and CRM Director της Migros Τουρκίας, υπεύθυνη του Money Club, του μεγαλύτερου προγράμματος πιστότητας της χώρας. Η Ramstore/Migros Türk Ticaret A.Ş. είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της Τουρκίας. Με τα σούπερ μάρκετ Migros, τα discount stores Şok, τα εμπορικά κέντρα Ramstore, με υπηρεσίες online πώλησης, καταστήματα χονδρεμπορίου και μονάδες mobile sales, εξυπηρετεί πάνω από 160 εκατ. πελάτες, μέσω δικτύου άνω των 1.500 καταστημάτων.
Οι διεθνείς εξελίξεις αναλύονται, επίσης, από τους εξίσου σημαντικούς ομιλητές:
Την ελληνική πραγματικότητα παρουσιάζουν ομιλητές από επιχειρήσεις και φορείς, μεταξύ των οποίων οι Henkel, Smart Park, e-food, Pockee, Gonvert Group, Unlimited Creativity (V+O), Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και Exceed.
Μεταξύ των ερωτημάτων που θα απασχολήσουν το συνέδριο περιλαμβάνονται τα εξής: