Στην εποχή του καταιγισμού μηνυμάτων σχετικά με προωθήσεις και εκπτώσεις, που δέχεται καθημερινά ο καταναλωτής, διοργανώνεται από το κλαδικό περιοδικό «σελφ σέρβις» της Boussias Communications, ένα συνέδριο αφιερωμένο στους νέους τρόπους διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών, που αξιοποιούν νέες ιδέες, τεχνολογίες και κανάλια επικοινωνίας. Πρόκειται για τη 2η διοργάνωση του “Promotions & Brand Activation Conference” με τίτλο «Form low price to high value!”, που πραγματοποιείται την Τετάρτη 1 Ιουνίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza (www.promotionsconference.gr).
Η διεθνής εμπειρία, με στοιχεία και παραδείγματα, θα αναλυθεί από αξιόλογους ξένους ομιλητές. Μεταξύ αυτών, η Kina Demirel Beskinazi, Brand Communication and CRM Director της Migros Τουρκίας, υπεύθυνη του Money Club, του μεγαλύτερου προγράμματος πιστότητας της χώρας. Η Ramstore/Migros Türk Ticaret A.Ş. είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της Τουρκίας. Με τα σούπερ μάρκετ Migros, τα discount stores Şok, τα εμπορικά κέντρα Ramstore, με υπηρεσίες online πώλησης, καταστήματα χονδρεμπορίου και μονάδες mobile sales, εξυπηρετεί πάνω από 160 εκατ. πελάτες, μέσω δικτύου άνω των 1.500 καταστημάτων.
Οι διεθνείς εξελίξεις αναλύονται, επίσης, από τους εξίσου σημαντικούς ομιλητές:
- Vanessa Henry, Shopper Insight Manager του IGD, του σημαντικότερου φορέα έρευνας και συνεργασίας λιανεμπορίου και προμηθευτών της Μ. Βρετανίας
- Marek Kempka, Shopper Technology Director, της Nielsen Europe, Shopper Technology Geek και Futurist
Την ελληνική πραγματικότητα παρουσιάζουν ομιλητές από επιχειρήσεις και φορείς, μεταξύ των οποίων οι Henkel, Smart Park, e-food, Pockee, Gonvert Group, Unlimited Creativity (V+O), Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και Exceed.
Μεταξύ των ερωτημάτων που θα απασχολήσουν το συνέδριο περιλαμβάνονται τα εξής:
- Πώς διαφοροποιείται η στρατηγική μάρκετινγκ των προϊόντων και των επιχειρήσεων λιανικής, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες επικοινωνίας και προώθησης των επιθυμητών μηνυμάτων σε παραδοσιακούς και omnichannel πελάτες.
- Πώς επιτυγχάνεται η κοινή γραμμή offline και online προωθητικών ενεργειών στον σχεδιασμό και την υλοποίησή τους. Με ποιες μεθόδους (test) ελαχιστοποιούνται οι χαμηλής απόδοσης προωθητικές ενέργειες.
- Πώς αποκτάται πρόσβαση σε δεδομένα σχετικά με το αγοραστικό κοινό-στόχο, και πώς αξιοποιούνται για τον σχεδιασμό και τη στοχευμένη προσφορά νέων εμπειριών, προϊόντων και υπηρεσιών, στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες (BI, loyalty cards, έρευνες και μελέτες εξωτερικών συνεργατών κλπ).
- Ποιος ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην υλοποίηση αποτελεσματικών προωθητικών ενεργειών και τη δημιουργία δεσμών με το αγοραστικό κοινό (mobile technology, marketing automation, ηλεκτρονικά κουπόνια, digital signage, κλπ).