Η Warply σχεδίασε και δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα επιβράβευσης και πιστότητας καταναλωτή “Nestlenoiazomai” για λογαριασμό της Nestlé Hellas. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Warply ανέλαβε τη στρατηγική σχεδίαση του προγράμματος, την τεχνική υλοποίηση, την επιμέλεια όλου του περιεχομένου καθώς και την καθημερινή λειτουργία και υποστήριξή του.
Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται το website nestlenoiazomai.gr μαζί με τον καινοτόμο μηχανισμό που δημιουργήθηκε από τη Warply – για συλλογή και εξαργύρωση πόντων με κουπόνια προσφοράς και επιβράβευσης, σε όλα τα φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα supermarket, και για εκτύπωση στα καταστήματα Vodafone. Επίσης, περιλαμβάνονται CRM ενέργειες με σειρά από newsletters και καμπάνιες ενίσχυσης engagement καταναλωτή, δημιουργία πρωτότυπου branded και non–branded περιεχομένου για το site και νέες καινοτόμες υπηρεσίες που θα λανσαριστούν σύντομα, συμπληρώνοντας το πρόγραμμα.
Όλα τα properties του προγράμματος, συνδέονται με την marketing automation και CRM πλατφόρμα “Warply Engage 2.0” που προσφέρει εκτός των αλλων και couponing solutions, digital payments, CRM και omnichannel analytics σε πραγματικό χρόνο, αποστολή push και mail με στόχευση σε κοινά βάσει συμπεριφοράς και τοποθεσίας χρήστη, κα.
Tο πρόγραμμα “Nestlenoiazomai” ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβρη και έχει ήδη αναδειχθεί ως το πιο πρωτοποριακό και επιτυχημένο στην κατηγορία του, με χιλιάδες εγγεγραμμένα ενεργά μέλη, μέσα σε λίγες μόλις εβδομάδες.
H Nestlé Ελλάς, η κορυφαία εταιρεία διατροφής, υγείας και ευεξίας, προσπαθεί καθημερινά να κάνει πράξη την υπόσχεσή της για καλή διατροφή και καλύτερη ζωή. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε το www.NestleNoiazomai.gr, η διαδικτυακή πλατφόρμα που στόχο έχει να συμβάλλει σε μια καλύτερη ζωή, βασισμένη πάντα στην καλή διατροφή. Στο NestleNoiazomai.gr μπορεί να βρει κανείς μια ποικιλία θεμάτων αποκλειστικα γραμμένα από ειδικούς, που αφορούν στην ισορροπημένη διατροφή, στην υγεία, στην πρόληψη και στην ευεξία, αλλά και συνταγές από αγαπημένους σεφ καθώς και πολλούς διαγωνισμούς για τα μέλη.
Η Warply είναι η κορυφαία, ελληνική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και CRM και βραβευμένη ως η πιο “Innovative Mobile Company” για το 2015. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της μοναδικής πλατφόρμας “Warply Engage 2.0” υπηρεσίες διαφήμισης, CRM και πληρωμών σε συσκευές κινητών.
Στη Warply ανήκει και το “Warply Ad Network”, το μεγαλύτερο premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 80 mobile apps και mobile sites και με τεράστιο αναγνωστικό κοινό.
Στο “Warply Ad Network“ περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους: Αθηνόραμα, ANT1, Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, CNN Greece, D.P.G. Digital Media, Olive Media, Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, The TOC, κα.
Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα της Warply στο blog και στους λογαριασμούς της Warply σε Twitter και Facebook.