Το CruiseInn, ο μοναδικός διαγωνισμός ανάπτυξης νέων επιχειρηματικών ιδεών που διοργανώνεται εν πλω (σε ένα κρουαζιερόπλοιο!) επιστρέφει αυτό το καλοκαίρι και θα προσφέρει σημαντικά έπαθλα στις νικήτριες ομάδες, προκειμένου να ξεκινήσουν την υλοποίηση της επιχειρηματικής τους ιδέας. Η δράση φέτος καθιερώνεται ως θεσμός από το ThinkBiz, τον Φοιτητικό Οργανισμό Επιχειρηματικότητας με έδρα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Celestyal Cruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με έδρα την Ελλάδα.
Με μεγάλους χορηγούς τις εταιρείες tripsta (travelplanet24/airtickets®), e-food.gr και Aldemar Resorts, τo CruiseInn σαλπάρει φέτος δύο φορές στο Αιγαίο Πέλαγος: 16-20 Μαΐου με θεματική τον Τουρισμό και τον Πολιτισμό και στις 17-21 Οκτωβρίου με θεματική την Γαστρονομία, τα Τρόφιμα και τα Ποτά. Πρόκειται για δύο θεματικές τις οποίες επέλεξαν στοχευμένα οι δύο διοργανωτές του hackathon καθώς αποτελούν «πυλώνες» εταιρικής στρατηγικής, αλλά και καθώς συνδέονται με τομείς οι οποίοι έχουν σημαντικές προοπτικές οικονομικής και τεχνολογικής ανάπτυξης για την Ελλάδα. Ξεκινώντας από το λιμάνι του Πειραιά, το CruiseInn θα ταξιδέψει σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Ρόδο, Ηράκλειο και Σαντορίνη.
Οι τρεις νικήτριες ομάδες κάθε κρουαζιέρας θα μοιρασθούν συνολικά έπαθλα 3.500 ευρώ (συνολικά 7.000 ευρώ), μία ευγενική χορηγία της Celestyal Cruises, ενώ θα τους παραχωρηθούν υπηρεσίες φιλοξενίας και επιχειρηματικής ανάπτυξης από τους υποστηρικτές του CruiseInn: το Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Orange Grove της Πρεσβείας της Ολλανδίας στην Αθήνα, το Blue Growth, το The Cube Athens και το Impact Hub Athens.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής τους για την κρουαζιέρα-hackathon στον τομέα του Τουρισμού/Πολιτισμού στο getcruiseinn.com. Στην κρουαζιέρα μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, είτε έχουν οι ίδιοι μία επιχειρηματική ιδέα είτε θέλουν να εισφέρουν τις δεξιότητές τους.
Σε κάθε μία επιχειρηματική κρουαζιέρα θα λάβουν μέρος 30 φοιτητές, απόφοιτοι και νέοι επαγγελματίες από τους κλάδους της Πληροφορικής (Web και Mobile Development, Software Engineering, Graphic Design, UI/UX Design), της Διοίκησης και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.
Οι 30 συμμετέχοντες που θα σαλπάρουν με το CruiseInn θα επιλεγούν μετά από διαδικασία αξιολόγησης. Όσοι επιλεχθούν θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα και να σχηματίσουν ομάδες ώστε να εργαστούν για τέσσερις ημέρες. Σε κάθε προορισμό, οι ομάδες μέσω των στρατηγικών συνεργατών του CruiseInn (όπως το Aldemar Amilia Mare Resort στην Ρόδο) θα έχουν την ευκαιρία αφενός να συνδεθούν και να αλληλεπιδράσουν με τα τοπικά οικοσυστήματα καινοτομίας και αφετέρου να επικοινωνήσουν με τους ντόπιους κάθε περιοχής για να λάβουν feedback για την ιδέα τους. Στο τέλος, οι ομάδες θα κληθούν να παρουσιάσουν την ιδέα και την εργασία τους σε κριτική επιτροπή, η οποία θα αναδείξει τις τρεις που θα κερδίσουν τα πολύτιμα έπαθλα του CruiseInn.
Επιπλέον, λίγες ημέρες πριν την αναχώρηση του Celestyal Olympia, οι συμμετέχοντες του CruiseInn θα παρακολουθήσουν ένα ολοήμερο εκπαιδευτικό bootcamp στα κεντρικά γραφεία της tripsta στην Αθήνα, με τη συμμετοχή των μεντόρων της δράσης, αλλά και των περσινών νικητών. Στη διάρκεια του bootcamp, θα παραδοθούν εξειδικευμένα εργαστήρια για την ανάπτυξη επιχειρηματικού πλάνου, έρευνας αγοράς, σχεδιασμού προϊόντος, ανάπτυξη ελάχιστου βιώσιμου προϊόντος και παρουσίαση επιχειρηματικής ιδέας. Αντίστοιχα σεμινάρια θα παραδοθούν και κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας από τους μέντορες που θα ταξιδεύουν μαζί με το CruiseInn.
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 120 ευρώ και, εκτός από τη συμμετοχή στο διαγωνισμό και στα εκπαιδευτικά σεμινάρια, καλύπτει την πλήρη διαμονή και διατροφή εντός πλοίου. Οι αιτήσεις συμμετοχής θα παραμείνουν ανοιχτές μέχρι τις 6 Μαΐου στο getcruiseinn.com.
Την αιγίδα τους στο CruiseInn 2016 προσφέρουν επίσης το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής. Community Partners του CruiseInn 2016 είναι επιπλέον το British Council στην Ελλάδα, το TEDxUniversityofPiraeus, το Young Executives Shipping Forum, το Code it Like a Girl, το CollegeLink, η EESTEC LC Athens και το Mindspace.
Χορηγοί επικοινωνίας της δράσης είναι η Καθημερινή, η Huffington Post Greece, το Oneman, το Fortune Greece, η Athens Voice, το Αθηνόραμα και ο 95.2 Athens DeeJay. Συνεργάτες επικοινωνίας η Metropolis Press, το SBC TV, το Kariera.gr, η Lifo, το Skywalker, το epixeiro.gr, το GetBusy.gr, το Startup.gr και το Portnet.gr. Χορηγοί της διαδικτυακής επικοινωνίας το Frapress.gr, το Mystudentpass.gr, το Neolaia.gr, το Neopolis.gr και το StepUp.
Ακολουθήστε το CruiseInn σε Facebook, Twitter, Instagram και Snapchat
Let’s Get CruiseInn!