Tο 50% των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου πιστεύουν, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, ότι οι επιχειρήσεις τους υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσον αφορά την παρουσία τους στα ψηφιακά μέσα. Tην ίδια στιγμή, το 52% των χρηστών του Facebook δηλώνουν ότι τα σχέδια τους για διακοπές επηρεάζονται από τις φωτογραφίες και τα σχόλια των φίλων τους.
Τα social media αποτελούν ένα από τα πιο καυτά θέματα τόσο σε επίπεδο branding όσο και αύξησης των πωλήσεων και βελτίωσης του customer service. Ωστόσο, η πληθώρα δικτύων, η συνεχής εμφάνιση νέων τεχνολογιών και οι οικονομικοί περιορισμοί περιπλέκουν το θέμα της στρατηγικής τους αξιοποίησης.
Το Social media in Tourism Conference φέρνει στην Ελλάδα international social media experts και επιλέγει τα καλύτερα ελληνικά best practices ώστε να απαντήσει στο βασικό ερώτημα ξενοδοχείων, ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών, ταξιδιωτικών γραφείων, οργανισμών τουριστικής ανάπτυξης και τουριστικών επιχειρήσεων:
Πόσο χρόνο και πόσα χρήματα θα πρέπει να επενδύσουμε σε Facebook, TripAdvisor, OTAs, μηχανές αναζήτησης και στην online παρουσία της επιχείρησής μας συνολικά, ώστε:
1. το μήνυμα που επικοινωνούμε να έχει απήχηση
2. να στοχεύσουμε στο κατάλληλο κοινό και να πετύχουμε πωλήσεις
3. να προσελκύσουμε θετικές κριτικές και να χτίσουμε μια κοινότητα από repeaters και influencers.
Το Social media in Tourism Conference θα βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού να εντοπίσουν το ιδανικό κοινωνικό δίκτυο ανάλογα με τους στόχους και το κοινό τους, απαντώντας σε ερωτήματα όπως τα παρακάτω:
Eξασφαλίστε τη συμμετοχή σας στο συνέδριο και θα έχετε την ευκαιρία να:
Το συνέδριο θα αποτελέσει το σημείο συνάντησης στελεχών επιχειρήσεων από όλο το φάσμα του ελληνικού τουρισμού:
Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016 στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας “Εξέλιξη”.
Συμμετοχές μπορείτε να δηλώνετε στη σελίδα του συνεδρίου, ενώ υπεύθυνη για τις συμμετοχές είναι η κα Ειρήνη Λιβανού, T: 210 661 77 77 (155), ilivanou@boussias.com