Social Tourism Conference – Be digital, brand better, sell more

    Από: Startup Team

Tο 50% των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου πιστεύουν, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, ότι οι επιχειρήσεις τους υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσον αφορά την παρουσία τους στα ψηφιακά μέσα. Tην ίδια στιγμή, το 52% των χρηστών του Facebook δηλώνουν ότι τα σχέδια τους για διακοπές επηρεάζονται από τις φωτογραφίες και τα σχόλια των φίλων τους.

Τα social media αποτελούν ένα από τα πιο καυτά θέματα τόσο σε επίπεδο branding όσο και αύξησης των πωλήσεων και βελτίωσης του customer service. Ωστόσο, η πληθώρα δικτύων, η συνεχής εμφάνιση νέων τεχνολογιών και οι οικονομικοί περιορισμοί περιπλέκουν το θέμα της στρατηγικής τους αξιοποίησης.

Το Social media in Tourism Conference φέρνει στην Ελλάδα international social media experts και επιλέγει τα καλύτερα ελληνικά best practices ώστε να απαντήσει στο βασικό ερώτημα ξενοδοχείων, ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών, ταξιδιωτικών γραφείων, οργανισμών τουριστικής ανάπτυξης και τουριστικών επιχειρήσεων:

Πόσο χρόνο και πόσα χρήματα θα πρέπει να επενδύσουμε σε Facebook, TripAdvisor, OTAs, μηχανές αναζήτησης και στην online παρουσία της επιχείρησής μας συνολικά, ώστε:

1. το μήνυμα που επικοινωνούμε να έχει απήχηση
2. να στοχεύσουμε στο κατάλληλο κοινό και να πετύχουμε πωλήσεις
3. να προσελκύσουμε θετικές κριτικές και να χτίσουμε μια κοινότητα από repeaters και influencers.

Η θεματολογία

Το Social media in Tourism Conference θα βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού να εντοπίσουν το ιδανικό κοινωνικό δίκτυο ανάλογα με τους στόχους και το κοινό τους, απαντώντας σε ερωτήματα όπως τα παρακάτω:

  • Ποιες οι τελευταίες τάσεις σε επίπεδο Facebook marketing; Χρειάζεται buy button η σελίδα σας;
  • Οι αξιολογήσεις και τα reviews έχουν άμεσο αντίκτυπο στις κρατήσεις. Πώς θα διαχειριστείτε σωστά το TripAdvisor;
  • Γιατί είναι πλέον απαραίτητο το video content και πώς βοηθά στο Google ranking;
  • SEO: Τι θα πρέπει να προσέξετε ώστε να σας «ευνοούν» οι μηχανές αναζήτησης;
  • Πώς θα αξιοποιήσετε σωστά το YouTube;
  • Instagram ή Pinterest: πώς και σε ποιο από τα δύο αξίζει να επενδύσετε;
  • Πόσο χρόνο να αφιερώσετε στο Twitter;
  • Το online profile της επιχείρησής σας προσελκύει τα direct bookings;
  • Αξιοποιείτε πλήρως τη συνεργασία σας με online travel agencies και booking platforms;
  • Τι σημαίνει smart internet advertising, mobile marketing, digital storytelling, social listening και πώς θα τα αξιοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Το όφελος για τους συμμετέχοντες

Eξασφαλίστε τη συμμετοχή σας στο συνέδριο και θα έχετε την ευκαιρία να:

  • Ακούσετε case studies και συμβουλές από τους διεθνείς experts του social marketing και να εμπνευστείτε για να ενδυναμώσετε τη δική σας στρατηγική digital marketing.
  • Μπορέσετε να αξιοποιήσετε τα social media επαγγελματικά, επιλέγοντας τα κοινωνικά δίκτυα που είναι κατάλληλα για το κοινό και τους σκοπούς σας.
  • Εξελίξετε την στρατηγική σας στον τομέα του digital και να αυξήσετε το online revenue.

Σε ποιους απευθύνεται

Το συνέδριο θα αποτελέσει το σημείο συνάντησης στελεχών επιχειρήσεων από όλο το φάσμα του ελληνικού τουρισμού:

  • Ιδιοκτήτες και Managers ξενοδοχείων
  • Υπεύθυνους Πωλήσεων και Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων
  • Ταξιδιωτικά Γραφεία
  • Ακτοπλοϊκές και Αεροπορικές εταιρείες
  • Εταιρείες ενοικίασης σκαφών και αυτοκινήτων
  • Μουσεία, Θεματικά Πάρκα, Τουριστικές Ατραξιόν
  • Οργανισμούς Τουριστικής Ανάπτυξης, Δήμους, Περιφέρειες
  • Ιδιοκτήτες εστιατορίων

Που γίνεται και πως μπορώ να πάρω μέρος;

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016 στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας “Εξέλιξη”.

Συμμετοχές μπορείτε να δηλώνετε στη σελίδα του συνεδρίου, ενώ υπεύθυνη για τις συμμετοχές είναι η κα Ειρήνη Λιβανού, T: 210 661 77 77 (155), ilivanou@boussias.com