Το 5ο “Mobile Marketing Event by Warply” – η εκπαιδευτική ημερίδα που διοργανώνει η Warply για τρίτη συνεχόμενη χρονιά – θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου, στις 17.30, στο Μουσείο Μπενάκη (στο Κτίριο της Οδού Πειραιώς), με τίτλο και βασικό θέμα το “Programmatic Demystified: Targeting, Measurement, Formats” και καλεσμένους ομιλητές, ειδικούς του χώρου της επικοινωνίας και της διαφήμισης στην Ελλάδα.
Στο 5ο “Mobile Marketing Event by Warply” οι παρευρισκόμενοι θα ενημερωθούν για το Programmatic Advertising, το ρόλο των Data Management Platforms στη στόχευση καταναλωτικού κοινού και επίσης τα χαρακτηριστικά πώλησης δεδομένων σε data marketplaces. Επίσης, θα παρουσιαστούν επιτυχημένα παραδείγματα και στρατηγικές για βελτιστοποίηση του programmatic ROI καθώς και όλες οι δυνατότητες που προσφέρει το Programmatic Advertising για αποτελεσματική στόχευση των επιλεγμένων audience segments.
Η εκδήλωση έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και για την ελληνική startup σκηνή, καθώς ένα πολύ διαδεδομένο κανάλι monetization είναι η πώληση δεδομένων καταναλωτή (data companies) σε διαφημιζομένους.
Μετά το τέλος των ομιλιών, θα ακολουθήσει networking session με την ευγενική χορηγία του Bulldog Gin.
Χορηγός επικοινωνίας: Αθηνόραμα
Πέμπτη 28 Ιανουαρίου, 17.30, Μουσείο Μπενάκη
Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν – κάντε την εγγραφή σας εδώ: https://www.eventbrite.com/e/5th–mobile–marketing–event–by–warply–tickets-19856351883
Σχετικά με την Warply
Η Warply είναι η κορυφαία, ελληνική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και CRM και βραβευμένη ως η πιο “Innovative Mobile Company” για το 2015. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της μοναδικής πλατφόρμας “Warply Engage 2.0” υπηρεσίες διαφήμισης, CRM και πληρωμών σε συσκευές κινητών.
H Warply έχει 3 επιμέρους business units, ανάμεσά τους και τo “Warply Audiences” και “Warply Mobility”, που αφορούν σε εξειδικευμένες υπηρεσίες για τη συλλογή δεδομένων χρηστών σε πραγματικό χρόνο μέσα από mobile apps και το σχεδιασμό και κατασκευή εφαρμογών για κινητά, αντίστοιχα.
Το “Warply Ad Network” είναι το κορυφαίο και το μεγαλύτερο premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα, με πάνω από 60 mobile apps και mobile sites και με τεράστιο αναγνωστικό κοινό. Στο “Warply Ad Network“ περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους: Αθηνόραμα, ANT1, Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, CNN Greece, D.P.G. Digital Media, Olive Media, Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, The TOC, κα.
Μπορείτε Το 5ο “Mobile Marketing Event by Warply” – η εκπαιδευτική ημερίδα που διοργανώνει η Warply για τρίτη συνεχόμενη χρονιά – θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου, στις 17.30, στο Μουσείο Μπενάκη (στο Κτίριο της Οδού Πειραιώς), με τίτλο και βασικό θέμα το “Programmatic Demystified: Targeting, Measurement, Formats” και καλεσμένους ομιλητές, ειδικούς του χώρου της επικοινωνίας και της διαφήμισης στην Ελλάδα.
Στο 5ο “Mobile Marketing Event by Warply” οι παρευρισκόμενοι θα ενημερωθούν για το Programmatic Advertising, το ρόλο των Data Management Platforms στη στόχευση καταναλωτικού κοινού και επίσης τα χαρακτηριστικά πώλησης δεδομένων σε data marketplaces. Επίσης, θα παρουσιαστούν επιτυχημένα παραδείγματα και στρατηγικές για βελτιστοποίηση του programmatic ROI καθώς και όλες οι δυνατότητες που προσφέρει το Programmatic Advertising για αποτελεσματική στόχευση των επιλεγμένων audience segments.
Η εκδήλωση έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και για την ελληνική startup σκηνή, καθώς ένα πολύ διαδεδομένο κανάλι monetization είναι η πώληση δεδομένων καταναλωτή (data companies) σε διαφημιζομένους.
Μετά το τέλος των ομιλιών, θα ακολουθήσει networking session με την ευγενική χορηγία του Bulldog Gin.
Χορηγός επικοινωνίας: Αθηνόραμα
Πέμπτη 28 Ιανουαρίου, 17.30, Μουσείο Μπενάκη
Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν – κάντε την εγγραφή σας εδώ: https://www.eventbrite.com/e/5th–mobile–marketing–event–by–warply–tickets-19856351883
Σχετικά με την