Με επιτυχία στέφθηκε το πρώτο MINDtap session, του iMarketing Society με οικοδεσπότη τον Περικλή Βανικιώτη, προσφέροντας μία διαφορετική εμπειρία στα μέλη και τους φίλους του, που ανταποκρίθηκαν θετικά στο κάλεσμά του το βράδυ της Τετάρτης 16 Δεκεμβρίου στο Purebliss στην Αθήνα.
Τα MINDtap sessions είναι μία σειρά από συναντήσεις 20-30 ατόμων με έναν digital expert οικοδεσπότη και ένα θέμα συζήτησης σε ένα cosy περιβάλλον. Στόχος των MINDtap sessions είναι η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών, αλλά και η διαδραστική επικοινωνία και δικτύωση όλων όσων ασχολούνται με τις εφαρμογές των ψηφιακών τεχνολογιών στο Marketing. Η συνάντηση ξεκίνησε με το καλωσόρισμα των καλεσμένων και τη μεταξύ τους γνωριμία και στη συνέχεια το λόγο έλαβε ο οικοδεσπότης Περικλής Βανικιώτης Head of Digital at Publicis Greece, ο οποίος με διαδραστικό τρόπο κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να πυροδοτήσει συζητήσεις πάνω στο θέμα «The Holy Grail of Social Media and the Digital Shopper».
Οι καλεσμένοι παρακολούθησαν με ιδιαίτερη προσοχή και ενδιαφέρον την ομιλία, ενώ ακολούθησε ανοιχτός διάλογος με ερωτήσεις-απαντήσεις και συζήτηση σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον Digital Shopper.
Η συγκεκριμένη συνάντηση, αποτελεί την αρχή του θεσμού MINDtap sessions.
Το iMarketing Society ευχαριστεί θερμά τον οικοδεσπότη Περικλή Βανικιώτη και όσους παρευρέθηκαν στο πρώτο MINDtap.
Για το iMarketing Society
Το iMarketing Society είναι μία ανεξάρτητη πρωτοβουλία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και αποτελείται από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του digital marketing με στόχο να προωθήσει τη δικτύωση, την ανταλλαγή ιδεών και την πρόσβαση στην τελευταία λέξη της εφαρμοσμένης γνώσης σχετικά με τις εφαρμογές των νέων τεχνολογιών, μέσων και εργαλείων στο μάρκετινγκ.
Το όραμά του είναι να αποτελέσει ένα κομβικό σημείο συνάντησης και δικτύωσης όσων εργάζονται, μελετούν και μαθαίνουν στο χώρο του μάρκετινγκ και των ψηφιακών τεχνολογιών, όπου ο καθένας ατομικά και ανεξάρτητα από την επαγγελματική του ταυτότητα θα μπορεί να αλληλεπιδρά, να ενημερώνεται, να μαθαίνει και να δημιουργεί.
Αποστολή του iMarketing Society αποτελεί η ενεργή συμβολή στη διάχυση γνώσης και καλών πρακτικών στο συνεχώς μεταβαλλόμενο χώρο του Digital Marketing, στη δημιουργία και τη διατήρηση μιας επαγγελματικής κουλτούρας βασισμένη στη συνεργασία και την αμοιβαιότητα.
Με επιτυχία στέφθηκε το πρώτο MINDtap session, του iMarketing Society με οικοδεσπότη τον Περικλή Βανικιώτη, προσφέροντας μία διαφορετική εμπειρία στα μέλη και τους φίλους του, που ανταποκρίθηκαν θετικά στο κάλεσμά του το βράδυ της Τετάρτης 16 Δεκεμβρίου στο Purebliss στην Αθήνα.
Τα MINDtap sessions είναι μία σειρά από συναντήσεις 20-30 ατόμων με έναν digital expert οικοδεσπότη και ένα θέμα συζήτησης σε ένα cosy περιβάλλον. Στόχος των MINDtap sessions είναι η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών, αλλά και η διαδραστική επικοινωνία και δικτύωση όλων όσων ασχολούνται με τις εφαρμογές των ψηφιακών τεχνολογιών στο Marketing. Η συνάντηση ξεκίνησε με το καλωσόρισμα των καλεσμένων και τη μεταξύ τους γνωριμία και στη συνέχεια το λόγο έλαβε ο οικοδεσπότης Περικλής Βανικιώτης Head of Digital at Publicis Greece, ο οποίος με διαδραστικό τρόπο κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να πυροδοτήσει συζητήσεις πάνω στο θέμα «The Holy Grail of Social Media and the Digital Shopper».
Οι καλεσμένοι παρακολούθησαν με ιδιαίτερη προσοχή και ενδιαφέρον την ομιλία, ενώ ακολούθησε ανοιχτός διάλογος με ερωτήσεις-απαντήσεις και συζήτηση σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον Digital Shopper.
Η συγκεκριμένη συνάντηση, αποτελεί την αρχή του θεσμού MINDtap sessions.
Το iMarketing Society ευχαριστεί θερμά τον οικοδεσπότη Περικλή Βανικιώτη και όσους παρευρέθηκαν στο πρώτο MINDtap.