Η CeBIT, το διεθνώς σημαντικότερο γεγονός στο χώρο της πληροφορικής, ανοίγει και πάλι
τις πύλες της το 2016 και σας προσφέρει την ιδανική πλατφόρμα για Business, Networking,
Press- and Media activities καθώς και συζητήσεις για θέματα του κλάδου και τις σημαντικές τάσεις στο χώρο.
Ο μοναδικός συνδυασμός έκθεσης και συνεδρίου και ο καθαρά επαγγελματικός χαρακτήρας
(5 ημέρες, από Δευτέρα ως Παρασκευή) της CeBIT, την καθιστά ένα «must» για κάθε επιχείρηση
που περιλαμβάνει την εξωστρέφεια στο σχέδιο δράσης της, αλλά και την μεγαλύτερη ευκαιρία να πετύχει το σχέδιο αυτό.
221.000 επισκέπτες ήρθαν να ενημερωθούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των 3.300 εκθετών της CeBIT 2015.
Πάνω από 50% των επισκεπτών δεν πάνε σε άλλη έκθεση εκτός από τη CeBIT,
71% έχουν θέσεις αρμόδιες για λήψη αποφάσεων και 31% έρχονται με συγκεκριμένα σχέδια επενδύσεων.
Κατά μέσο όρο οι εκθέτες κερδίσανε 75 νέες επιχειρηματικές επαφές. Στο συνέδριο CeBIT Global Conference
μιλήσανε 200 ομιλητές σε 2.500 επισκέπτες (ρωτήστε μας για τα εισιτήρια για το CeBIT Global Conference).
Η CeBIT προσφέρει ατομικά προσαρμοσμένους τρόπους συμμετοχής.
Υπάρχουν ειδικές δυνατότητες συμμετοχής για εταιρίες start up σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές.
Για κάποιους κλάδους όπως τα M2M / Internet of Things, Smart Building, Automotive (incl. Telematics), ERP
υπάρχει δυνατότητα συμμετοχής σε διεθνή ομαδικά περίπτερα (www.german-fairs.gr/annobero/cebit/cebit-2016/).
Στη CeBIT 2016 έχει δημιουργηθεί νέος τομέας για εταιρίες με Marketing & Sales Solutions. Δείτε το συνημμένο έντυπο.
Εξετάζεται επίσης η δυνατότητα ελληνικής ομαδικής συμμετοχής.
Αν σας ενδιαφέρει η συμμετοχή στη CeBIT ρωτήσετε μας!
Για τη CeBIT 2016 έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε ζωντανά σε ειδική εκδήλωση για ενδιαφερόμενους εκθέτες
από την κα. Martina Luebon, Director CeBIT International & Partner Sales.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του πολυσυνεδρίου Capital & Vision
και θα γίνει στα αγγλικά.
Θα χαρούμε ιδιαίτερα να σας έχουμε κοντά μας.
Παρακαλώ να δηλώσετε τη συμμετοχή σας μέχρι την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015,
συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας το παρόν έντυπο
στο F ax: 210 6445175 ή e-mail: hannovermesse@ahk.com.gr.
Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.