12 “Mind Blowing” Στατιστικά από την Εμπειρία του Χρήστη

1. Η άπειρη κύλιση στην ιστοσελίδα σας μπορεί να μειωσεί το ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate) σας. Το ποσοστό εγκατάλειψης του Time.com έπεσε κατά 15% αναβαθμίζοντας το site του σε έκδοση συνεχούς κύλισης.

Πηγή

2. Τα έσοδα του ESPN.com αυξήθηκαν κατα 35% όταν ανασχεδίασαν την ιστοσελίδα τους με γνώμονα της προτάσεις των χρηστών (κοινότητας) τους.

Πηγή

3. H Bing διαλέγοντας ένα συγκεκριμένο μπλε πάνω από κάποιες άλλες αποχρώσεις του logo της κατάφερε να αυξήσει τα ετήσια έσοδα της κατά $ 80 εκατομμύρια.

Πηγή

4. Για κάθε 1$ που ξοδεύετε στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η μέση απόδοση-επιστροφή (Average Return) είναι 44.25$.

Πηγή

5. Το 88% των online καταναλωτών είναι λιγότερο πιθανό να επιστρέψει σε ένα website έχοντας μια κακή εμπειρία από το παρελθόν.

Πηγή

6. Οι ιστοσελίδες με αργή φόρτωση κοστίζουν στους εμπόρους λιανικής £ 1.73bn σε χαμένες πωλήσεις κάθε χρόνο.

Πηγή

7. Οι αποφάσεις σχετικά με την αξιοπιστία της ιστοσελίδας είναι 75% με βάση την συνολική αισθητική ενός website.

Πηγή

8. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι 94% σχετικές με το design.

Πηγή

9. Το 85% των ενηλίκων πιστεύουν ότι το mobile website μίας εταιρείας πρέπει να είναι το ίδιο καλό ή καλύτερο από την ιστοσελίδα της.

Πηγή

10. 70% (από τις 200 μικρο-επιχειρήσεις που αξιολογήθηκαν) δεν εμφανίζουν σαφή call to action στα home page τους, όπως αφιερώματα, e-mail newsletters, how-to guides, demos, και διαδραστικά εργαλεία.

Πηγή

11. Το 90% των ανθρώπων χρησιμοποιούν multiple screens διαδοχικά. Πηγή

Πηγή

12. Είναι 64 φορές περισσότερες οι πιθανότητες να ανέβεις το όρος Έβερεστ από το να κλικάρεις σε μια διαφήμιση banner.

Πηγή

*Το άρθρο εμπνευστηκε από το: https://blog.growth.supply/13-mind-blowing-statistics-on-user-experience-48c1e1ede755