Εάν “χτίζετε” μια εταιρεία που έχει σκοπό να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται sexy και σοφιστικέ, πιθανώς πρόκειται να προκαλέσει σύγχυση στους καταναλωτές σας, ένα φωτεινό πράσινο logo.
Αυτό συμβαίνει γιατί το κάθε χρώμα συνδέεται με διαφορετικά συναισθήματα. Για παράδειγμα το πράσινο μεταφέρει την εικόνα της οργανικής ανάπτυξης, της γης, της φύσης ή τα συναισθήματα της φροντίδας. Εν τω μεταξύ, το μαύρο επικοινωνεί τα συναισθήματά της πολυπλοκότητας, της αρχής και της αποπλάνησης. Δεν πειστήκατε; Εξετάστε το πράσινο λογότυπο των Starbucks ή της Greenpeace και το μαύρο logo της Chanel ή της Sony.
Το χρώμα δεν είναι το μόνο σχεδιαστικό σημείο, που επικοινωνεί στον πελάτη σας το brand σας. Άλλα σχεδιαστικά σημεία είναι η γραμματοσειρά, το διάστημα μεταξύ των γραμμάτων και το σχήμα, τα οποία απεικονίζουν την ιστορία της μάρκας σας εκείνη τη στιγμή, και έτσι σχηματίζεται η πρώτη εντύπωση στο ασυνείδητο καταναλωτή.
Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω infographic, που δημιουργήθηκε από την καναδική εταιρεία κατασκευής πλαστικών καρτών Colourfast, και πάρτε μια εικόνα για το αν το λογότυπό σας μεταφέρει το σωστό μήνυμα.
Infographic: The Psychology of Logo Designs – More Than Meets The Eye
entrepreneur.com