Κάθε επιχειρηματικό εγχείρημα ξεκινά με μια καλή ιδέα, εξελίσσεται σε μια δέσμη καταπληκτικών ιδεών, και με λίγη τύχη, καταλήγει ως μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Αλλά πώς θα προχωρήσουμε από εκείνη την πρώτη ιδέα μέχρι την τελική επιτυχία; Στο βιβλίο του Adam Toren, Small Business, BIG Vision , υπάρχει πληθώρα στρατηγικών για το πως να επιτεύξετε αυτό το στόχο σας. Η συζήτηση αναφέρεται στο “Γιατί ένα μεγάλο όραμα είναι τόσο σημαντικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα, αχωρίς συγκεκριμένες διενέργειες”.
Εδώ είναι 10 βήματα για να μετατρέψετε τα όνειρά σας σε πραγματικότητα:
Θα πρέπει να είστε σαφείς σχετικά με το πώς το προϊόν σας διαφέρει από των ανταγωνιστών σας.
Ας υποθέσουμε ότι το όνειρό σας περιλαμβάνει ένα νέο είδος κοινωνικής δικτύωσης που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε απευθείας online visual συλλογές όπου οι άνθρωποι μπορούν να τα μοιραστούν με τους φίλους τους. Μιλάτε για το Pinterest; το SlideShare; το Instagram; Θα πρέπει να το συγκεκριμενοποιήσετε. Οπότε, η ιδέα σας θα πρέπει να είναι σαφώς ορισμένη.
Το προϊόν σας προτίθεται να συντομεύσει το χρόνο που χρειάζεται για να κάνουμε κάτι; Μήπως αυτή η ιδέα κάνει πιο εύκολο να βρούμε κάτι; Μπορεί να κάνει κάτι πιο συναρπαστικό ή πιο λειτουργικό από αυτό που υπάρχει ήδη στην αγορά; Εάν το προϊόν ή υπηρεσία σας δεν αντιμετωπίζει ένα αναγνωρισμένο πρόβλημα, ανάγκης και θέλησης, γιατί κάποιος να δαπανήσει χρήματα για αυτό;
Αυτή δεν είναι η ώρα για να πείτε πως, “Είναι κάπως σαν αυτό ….” Βρείτε τις σωστές λέξεις που θα περιγράφουν τέλεια το προϊόν ή την υπηρεσία σας και πάνω απ΄όλα να αποφευχθεί η ορολογία. Αντ ‘αυτού, επικεντρωθείτε σε μια περιγραφή που μπορεί να την δεχθεί η φαντασία του κοινού. Εάν δεν μπορείτε να ενθουσιάσετε τους ανθρώπους με την ιδέα σας, δεν πρόκειται να πάει πουθενά πέρα από το κεφάλι σας.
Είστε ο πρώτος με αυτή την ιδέα, ή θα έχετε κατευθείαν ανταγωνισμό; Κάντε ερευνα στο διαδίκτυο, επισκεφθείτε συνέδρια στον κλάδο σας, μιλήστε με τους ειδικούς και αναζητείστε μέντορες. Δεν νομίζω να θέλετε να ανακαλύψετε ότι κάποιος άλλος το σκέφτηκε πρώτος και εσείς να έχετε επενδύσει στα τυφλά τον πολύτιμο χρόνο σας και το χρήμα σας.
Ακόμα κι αν κανένας άλλος δεν έχει σκεφτεί την ιδέα σας, κάποιος μπορεί να έχει ένα άλλο σχέδιο για να λύσει το ίδιο θέμα που έλυνε το προιόν σας με διαφορετικό τρόπο. Κοιτάξτε τις εφαπτόμενες επιχειρήσεις που μπορούν να “κλέψουν” τον πιθανό πελάτη σας. Μπορείτε να προσδιορίσετε και να αναλύσετε τον ανταγωνισμό σας. Σκεφτείτε έχοντας στο νου σας: Τι άνθρωποι θα ξόδευαν τα χρήματα ή τον χρόνο τους αντί του προϊόντος ή της υπηρεσίας του ανταγωνιστή μας;
Εάν λέτε οτι το αγοραστικό σας κοινό είναι «όλοι», αυτή είναι μία τεμπέλικη απάντηση με την οποία ξεγελάτε τον εαυτό σας. Ποιοί θα είναι οι early adopetrs του προιόντος ή της υπηρεσίας σας; Οι άνθρωποι θα επιλέξουν την ιδέα σας σε σχέση με κάτι που ήδη υπάρχει και ξοδεύουν χρόνο και χρήμα, ή θα αποφασίσουν οτι αυτός είναι ένας εντελώς νέος τρόπος για να περάσουν το χρόνο τους και εν συνεχεία να επενδύσουν τα χρήματα τους; Ποιοί άνθρωποι θα θέλουν πραγματικά αυτό που προσφέρετε και ποιοί θα πρέπει να εκπαιδευτούν ή θα πρέπει να μιλήσουν για αυτό ώστε να συνηδειτοποιήσουν οτι αξίζει τον κόπο;
Τι ακριβώς χρειάζεστε για να ξεκινήσετε; Μπορείτε να το φτιάξετε στο υπόγειό σας, με τα συνήθη εργαλεία και τα υλικά; Μήπως τα πάντα εξαρτώνται από μια ιστοσελίδα που διανέμει η υπηρεσία σας; Μπορείτε να χειριστείτε την starup μόνος σας ή χρειάζεστε μια ομάδα με μεγαλύτερο εύρος specialisation; Και αν ναι, μια ομάδα που να περιλαμβάνει τι είδους ειδικούς; Πόσα χρήματα χρειάζεστε για να πάρετε την ιδέα σας από το μηδέν και να την εξελίξετε; Αυτό δεν είναι μια γρήγορη διαδικασία. Αναμείνετε να περάσετε αρκετό χρόνο για την έρευνα σας, τον έλεγχο των προμηθευτών, και σε συζητήσεις με ειδικούς του κλάδου για το πρώτο πλάνο σας.
Ναι, αυτό είναι κρίσιμο για ένα προϊόν, αλλά εξίσου σημαντικό, αν προσφέρετε και μια υπηρεσία. Εάν δημιουργήτε μια υπηρεσία, το πρωτότυπο σας μπορεί να έχει σχέση με ένα χάρτη διαδικασίας που περιγράφει με λεπτομέρειες τα σημεία επαφής με τον πελάτη σας και το τι πρέπει να συμβεί από την πλευρά σας για να καλύψετε τις ανάγκες των πελατών σας. Ένα φυσικό πρωτότυπο θα πρέπει να περιλαμβάνει μια σαφή κατανόηση των απαιτήσεων της λειτουργίας του, της αξιοπιστίας του και των αναγκών για την παραγωγή του. Εάν δεν μπορείτε να χτίσετε ένα πραγματικό πρωτότυπο τουλάχιστον να έχετε computer-aided designs με λεπτομέριες στις προδιαγραφές του προιόντος.
Κανένα σχέδιο δεν είναι πλήρης χωρίς μια εμπεριστατωμένη χρηματοοικονομική ανάλυση. Αυτό περιλαμβάνει μια ρεαλιστική και πειστική πρόβλεψη για τα έσοδα και τα συνοδευτικά έξοδα. Θα πρέπει να είστε σε θέση να παρουσιάσετε λεπτομερώς το “break-even” σημείο και τα μελλοντικά κέρδη της ιδέας σας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για αυτό το μέρος, να το πάρετε. Ένα bush-league financial statement μπορεί να σκοτώσει ακόμη και τη μεγαλύτερη ιδέα.
Δεν εννοούμε για το pitch που θα δώσετε στον κόσμο που θα το αγοράσει και θα επνδύσει σε αυτό – αλλά κυρίως εννοούμε το σχέδιό σας για τη λήψη των ονείρων σας σε όλη τη διαδρομή προς τη γραμμή του τερματισμού. Θα πρέπει ξυπνάτε και να ξέρετε τι να κάνετε, πιο είναι δηλαδή το επόμενο βήμα σας. Ακόμα και αν συνεχίζουν να αλλάζουν τα δεδομένα σας, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Στην πραγματικότητα, είναι σημαντικό να διατηρείτε ευελιξία στο σχέδιό σας.
Όταν κάνετε το άλμα για το μεγάλο όραμα σας, είτε θα αναπηδήσετε, είτε θα συντριφθείτε είτε θα πετάξετε. Αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο, ποτέ δεν θα μάθετε αν δεν λάβετε δράση. Και πάνω από όλα είναι στο χέρι σας να κάνετε τα όνειρα μας πραγματικότητα και να ξεπερνάτε τα όποια τυχόν εμπόδια συναντάτε μπροστά στο δρόμο της επιτυχίας σας.
Ελπίζουμε να σας εμπνεύσαμε…
Original Info: www.entrepreneur.com