Τα τελευταία εικοσιτετράωρα έχουν γίνει γνωστά τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις συνεργασίες Ελληνικών εταιρειών που αναπτύσσονται Online, με προμηθευτές του εξωτερικού, αφήνοντας στον “αέρα” από καμπάνιες των social media μέχρι χρήση ποικίλων εργαλείων και υπηρεσιών που διατίθενται διαδικτυακά.
Το Moosend (www.moosend.com), η πλατφόρμα Email Marketing που έχει αναπτυχθεί από ομάδα Ελλήνων και εξαπλώνεται διεθνώς, ανακοινώνει τη δυνατότητα συνέχισης της απρόσκοπτης λειτουργίας των προγραμμάτων των πελατών της που έχουν έδρα την Ελλάδα, παρά τις δυσκολίες που έχουν παρουσιαστεί στις καταθέσεις προς διεθνείς προμηθευτές.
Σε αντιμετώπιση του προβλήματος, όσοι εκ των πελατών του Moosend έχουν έδρα στην Ελλάδα, έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν από την Ελληνική εταιρεία αντί της Βρετανικής, και να συνεχίσουν χωρίς διακοπή τις email καμπάνιες τους. Στη διαδικασία αυτής της μετάβασης, δε θα διακόπτεται κανένας λογαριασμός χρήσης του Moosend και θα δίδεται ένα περιθώριο προσαρμογής 10 ημερών.
Επίσης, προς υποστήριξη όλων των Ελληνικών επιχειρήσεων που αναπτύσσονται Online σε μια τόσο δύσκολη περίοδο για τη χώρα, και για κάλυψη εκτάκτων αναγκών των νέων πελατών, όλα τα email credits που θα αγοραστούν κατά την περίοδο από 1/7 έως και 10/7 από νέους πελάτες του Moosend από Ελλάδα θα προσφέρονται με έκπτωση 50%.